• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • درخواست افزایش ۵۰ درصدی اجاره بها در یک SRO در بریتیش کلمبیا رد شد

درخواست افزایش ۵۰ درصدی اجاره بها در یک SRO در بریتیش کلمبیا رد شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، درخواستی برای افزایش ۴۹٫۵ درصدی اجاره بها در یک ساختمان تک‌اتاقه (SRO) در بریتیش کلمبیا توسط شعبه اجاره نشینی مسکونی (RTB) رد شد. این افزایش اجاره بها به دنبال افزایش سالانه ۳٫۵ درصدی مجاز طبق مقررات بود.

مالک این ساختمان که هویتش فاش نشده، مدعی بود که با افزایش هزینه‌های عملیاتی، از جمله آب و فاضلاب، گاز و خدمات سرایداری، با مشکل مواجه شده است. با این حال، RTB فقط افزایش “غیرعادی” این هزینه‌ها را به رسمیت شناخت و دریافت که تنها هزینه‌های آب و فاضلاب و خدمات سرایداری به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

مستاجران این ساختمان که بین ۴۲۵ تا ۵۷۰ دلار در ماه اجاره بها پرداخت می‌کنند، با این افزایش اجاره بها مخالفت کرده بودند و آن را غیرقابل قبول و غیرقابل تحمل می‌دانستند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که برخی از واحدها ماه‌ها خالی مانده‌اند و مالک در سال‌های اخیر هیچ افزایش اجاره بهایی را اعمال نکرده است.

RTB در نهایت با استناد به عدم ارائه شواهد کافی از سوی مالک مبنی بر افزایش “غیرعادی” هزینه‌ها، درخواست افزایش اجاره بها را رد کرد. این حکم نشان می‌دهد که RTB متعهد به محافظت از مستاجران در برابر افزایش‌های اجاره بها غیرمنطقی است و به دنبال حفظ مسکن مقرون به صرفه در بریتیش کلمبیا است.

  هشدار دولت کانادا برای سفر به فرانسه: افزایش خطر تروریسم در تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان