• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • الاتحاد عربستان به دنبال مسی و صلاح

الاتحاد عربستان به دنبال مسی و صلاح

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، الحائلی که روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، درباره شرایط الاتحاد گفت: شوک از دست دادن قهرمانی فصل گذشته، هوشیاری و سطح مسئولیت بازیکنان را تقویت کرده است. بنابراین ما به قهرمانی در سوپر کاپ عربستان بسنده نمی‌کنیم؛ این شروع کار است و ما روی مسابقات لیگ و جام حذفی تمرکز می‌کنیم تا در پایان در این مسابقات هم قهرمان شویم.

او ادامه داد: همه مسابقات برای ما مهم است. الاتحاد باشگاه بزرگی است و محبوب‌ترین باشگاه عربستانی محسوب می‌شود. نونو سانتو به شور و شوق و انگیزه بازیکنان الاتحاد علاقه‌مند شده، چرا که آن‌ها حتی درخواست مرخصی هم نمی‌کنند.

الحائلی درباره پیروزی مقابل النصر در مرحله نیمه نهایی بیان کرد: این نتیجه برای ما غیر قابل پیش‌بینی نبود. ما در این بازی به فوتبال عربستان افتخار کردیم، چرا که این دیدار توسط تعداد زیادی از شبکه‌های خارجی پوشش داده شد و با خبرنگاران آن‌ها سر و کار داشتیم. پیروزی مقابل النصر ما را به سوپر جام نزدیک کرد.

او با اشاره به حضور کریستیانو رونالدو در این مسابقه گفت: برخی از برخورد حمدان الشمرانی با رونالدو انتقاد می‌کردند، اما این فوتبال است، نه تنیس. این برخوردها طبیعی است. اگه شما نسبت به چنین برخوردهایی انتقاد دارید، چرا به برخورد گوستاوو با عبدالرزاق حمدالله توجه نمی‌کنید؟

رییس باشگاه الاتحاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود از جذب یک اسپانسر جدید خبر داد و گفت: به زودی قرارداد اسپانسری بزرگی را برای پیراهن تیم امضا خواهیم کرد. ما به هواداران الاتحاد به عنوان شریک خود نگاه می‌کنیم و نمی‌خواهیم از طرفداران خود در قیمت بلیت سوءاستفاده کنیم.

  روزنامه اطلاعات: جام جهانی قطر برای ایران یک فرصت از دست رفته است

او در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد بین مسی یا رونالدو، یکی را برای الاتحاد انتخاب کند، کدام را انتخاب خواهد کرد؟ گفت: من مسی را ترجیح می‌دهم، زیرا او بیشتر به ما کمک می‌کند. رونالدو اشباع شده است؛ بنابراین او گزینه دوم است، زیرا هر چه که داشته، ارائه کرده است. مسی می‌تواند دو سال دیگر هم در اوج باشد.

الحائلی سپس گفت: توییت وزیر ورزش مبنی بر حمایت از باشگاه‌ها در قراردادهای بین‌المللی باعث شد که ما احساس راحتی کنیم. ما مشتاقانه منتظر قرارداد با بازیکنانی در سطح مسی، محمد صلاح و دی ماریا هستیم و به چیزی کمتر از این فکر نمی‌کنیم.

وی افزود: همه ما به وزیر ورزش اعتماد داریم و می‌دانیم که از همه باشگاه‌ها حمایت می‌کند. من منتظرم تا نقل و انتقالات تابستانی آغاز شود تا سازوکار و روش معاملات و قراردادهای آتی را برای هواداران توضیح بدهم. ساختن یک باشگاه بزرگ، آسان نیست.

رییس الاتحاد درباره آخرین وضعیت عبدالرزاق حمدالله توضیح داد: حمدالله به من گفت که از نظر مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و او در روزهای آینده با ما تمدید خواهد کرد. بازیکنان الاتحاد به پول فکر نمی‌کنند، بلکه به موفقیت فکر می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: وضعیت مالی الاتحاد با وجود چالش‌های فراوان، نسبت به قبل بهتر است و تعهدات بین‌المللی قابل پرداخت را از ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۹۷ میلیون ریال کاهش داده‌ایم و پس از دو فصل، به طور کامل بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد. همچنین شرکت مرکزی جده در حال آماده‌سازی ورزشگاه الاتحاد و الاهلی با ظرفیت ۴۵ هزار تماشاگر است که تا ۳ سال آینده تکمیل می‌شود.

  برای نخستین بار در ورزش، یک ایرانی سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان