تنها ایستگاه رادیویی ترافیک ونکوور تعطیل شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، مسافران ونکوور دیگر نمی‌توانند از تنها ایستگاه رادیویی ترافیک این شهر برای اطلاع از وضعیت ترافیک استفاده کنند. AM 730 ترافیک، بدون هیچ اطلاع قبلی، در ۲۶ جون از پخش برنامه‌های خود دست کشید.

این ایستگاه رادیویی که از سال ۲۰۰۶ به صورت تخصصی به ارائه اخبار ترافیکی می‌پرداخت، بخشی از مجموعه رسانه‌ای کوروس بود. کوروس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تعطیلی بخشی از یک “بررسی کارآمدی” بوده و تعدادی از کارکنان این ایستگاه نیز تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند.

با تعطیلی AM 730 ترافیک، شنوندگان این ایستگاه می‌توانند برای دریافت اخبار ترافیک به وب‌سایت یا برنامه‌های تلفن همراه CKNW 980 AM، ایستگاه خواهر AM 730، مراجعه کنند.

این تعطیلی نشان‌دهنده‌ی تغییرات در نحوه‌ی مصرف رسانه توسط مردم است. با وجود اینکه ترافیک همچنان یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنان ونکوور است، بسیاری از افراد برای دریافت اخبار ترافیک از برنامه‌های تلفن همراه یا وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که کوروس چه برنامه‌ای برای آینده‌ی AM 730 دارد. با این حال، این احتمال وجود دارد که این ایستگاه به طور کامل تعطیل شود یا فرمت برنامه‌های آن تغییر کند.

  مجازات‌های سخت‌تر برای شکارچیان و آلوده‌کنندگان حیات وحش در بریتیش کلمبیا

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان