• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد: به‌خاطر ادامه حضورم در این تیم از پیشنهادی هنگفت گذشتم

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد: به‌خاطر ادامه حضورم در این تیم از پیشنهادی هنگفت گذشتم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رشفورد فصل گذشته به ستاره بی‌چون و چرای منچستریونایتد تبدیل شد و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم ایفا کرد اما در این فصل حتی نزدیک به سطح انتظاری که از او وجود داشت هم نبود.

این بازیکن در طول چند هفته اخیر با انتقادهای بسیاری از سوی رسانه‌ها و همچنین هواداران و ستاره‌های سابق یونایتد به دلیل رفتارهایی که در بیرون از زمین داشته روبرو بوده است و گفته می‌شود که حتی اریک تن‌هاخ هم به شدت از او ناراحت است.

این ستاره انگلیسی به هیچ وجه از این شرایط راضی نیست، خصوصا که رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در پیش است و او نگران است که ادامه این وضعیت و ناکامی‌اش در زمین و فشارهایی که روی او به وجود آمده باعث از دست رفتن جایگاهش در تیم ملی انگلیس شود.

او در گفت‌وگو با Players Tribune درباره شرایطش اظهار داشت: «من نمی‌توانم بعضی از مطالبی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود را بپذیرم. من اینجا در منچستریونایتد رشد کردم. از زمانی که پسربچه کوچکی بودم برای این باشگاه بازی کردم.

خانواده من در همان زمان که من کودک بودم پیشنهاد مالی بسیار خوبی که می‌توانست زندگی ما را تغییر دهد رد کردند و از آن گذشتند تا من بتوانم با پیراهن این تیم به میدان بروم.»

  رد درخواست "رالف رانگنیک" از سوی مدیران باشگاه منچستریونایتد‌

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان