• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • غیبت مارکوس آلونسو، مدافع بارسا برابر ناپولی قطعی شد

غیبت مارکوس آلونسو، مدافع بارسا برابر ناپولی قطعی شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از موندودپورتیوو، حال روز بارسلونا در دفاع خوب نیست. تیمی که تنها در لالیگا در ۲۴ بازی انجام شده ۳۳ گل دریافت کرده و بدترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپا از حیث گل‌های خورده در سال ۲۰۲۴ است. مصدومیت‌ها و اشتباهات فردی و تیمی باعث شده تا بارسا چنین آمار ضعیفی را ثبت کند.

ژاوی برای بهبود عملکرد دفاعی تیمش به تمام نیروها در خط دفاعی نیاز دارد، اما او همچنان باید منتظر مارکوس آلونسو بماند. مارکوس که در سوم ژانویه از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت، در چند بازی آینده نیز همچنان به دور از میادین خواهد بود و غیبتش در بازی دوم اسفند برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز قطعی است.

پیشرفت آلونسو خوب بوده و او چند روز در فرانسه تمرین کرد. ستاره سابق چلسی از هفته گذشته برای ادامه ریکاوری در بارسلونا حضور دارد اما هیچ کس نمی‌خواهد او را مجبور به بازگشت کند و خطر از دست دادن او را برای مدت طولانی‌تر را بپذیرد.

آلونسو به خصوص بعد از مصدومیت بالده می‌خواهد هرچه زودتر برگردد، اما توصیه این است که او این کار را زمانی انجام دهد که صددرصد آماده باشد. این مدافع کهنه کار که در ماه ژوئن قراردادش با بارسلونا به پایان می‌رسد، تاکنون ۱۹ بازی را به دلیل مصدومیت کمر از دست داده است. معجزه‌ای در کار نیست و نباید منتظر آلونسو در بازی پیش روی لیگ قهرمانان بود.

  محکومیت 23 میلیون یورویی برای بارسا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان