• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • اعتصاب وست‌جت پس از ۴۸ ساعت با توافق موقت به پایان رسید، اما مسافران همچنان در انتظار بازگشت به روال عادی هستند

اعتصاب وست‌جت پس از ۴۸ ساعت با توافق موقت به پایان رسید، اما مسافران همچنان در انتظار بازگشت به روال عادی هستند

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، اعتصاب وست‌جت که برنامه‌های سفر بیش از ۱۰۰ هزار مسافر را در تعطیلات آخر هفته‌ی روز کانادا مختل کرد، پس از ۴۸ ساعت با توافقی موقت به پایان رسید. با این حال، مسافران همچنان در انتظار بازگشت به روال عادی پروازها و جبران خسارات وارده هستند.

در این اعتصاب که از روز جمعه آغاز شد، ۸۲۹ پرواز وست‌جت لغو شد و باعث ناامیدی و سردرگمی مسافران در یکی از شلوغ‌ترین آخر هفته‌های سفر سال شد. علیرغم تلاش‌های Seamus O’Regan، وزیر کار فدرال برای اعمال داوری الزام‌آور، مذاکرات بین وست‌جت و اتحادیه‌ی مکانیک‌های هواپیما به بن‌بست رسیده بود.

در نهایت، در ساعات اولیه‌ی دوشنبه، دو طرف به توافقی موقت دست یافتند که به موجب آن، مکانیک‌ها به سر کار بازگشته و وست‌جت برای بازگرداندن پروازها به برنامه‌ی عادی تلاش می‌کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که این توافق موقت چه مدت به طول می‌انجامد و چه زمانی مسافران می‌توانند منتظر جبران خسارات ناشی از لغو پروازها و سایر اختلالات باشند.

کاتلین کریگان، یکی از مسافرانی که تحت تاثیر این اعتصاب قرار گرفته بود، در مصاحبه‌ای با سیتی‌نیوز گفت: «ما مدت‌ها بود که سفری ویژه‌ برای دیدن خانواده در هالیفاکس برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما وست‌جت هیچ اطلاعی از لغو پرواز به ما نداد. نه ایمیلی، نه تماسی، هیچ چیز. واقعاً ناامیدکننده است.»

او همچنین به تجربیات منفی قبلی خود با وست‌جت اشاره کرد و گفت که پدرش دیگر هرگز با این شرکت هواپیمایی پرواز نخواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که این اعتصاب چه تاثیری بر روابط بلندمدت وست‌جت با کارکنان و مسافرانش خواهد داشت. در حال حاضر، تمرکز بر بازگرداندن پروازها به برنامه‌ی عادی و جبران خسارات وارده به مسافران است.

  زنگ خطر برای سرویس‌های بهداشتی عمومی در قلب ونکوور: تعطیلی در راه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان