• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درگیری مارسلو بروزوویچ و علی لاجامی، ستاره‌های النصر در هنگام گرم کردن

درگیری مارسلو بروزوویچ و علی لاجامی، ستاره‌های النصر در هنگام گرم کردن

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، تیم های فوتبال النصر و الفیحاء در مسابقه دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این بازی با پیروزی یک بر صفر یاران رونالدو به پایان رسید.

اما اتفاق عجیبی که پیش از آغاز مسابقه رخ داد، به درگیری مختصر میان دو ستاره النصر برمیگردد. زمانیکه بازیکنان دو تیم برای آغاز مسابقه در حال گرم کردن بدن هایشان بودند، علی لاجامی و مارسلو بروزوویچ با هم درگیر شدند.

در ویدیویی که تقریبا تمام حساب های معروف توییتری عربستانی منتشر کرده اند، آنها متفق القول اعلام کرده اند این صحنه میان آنها یک درگیری جدی است و هیچ شوخی میان این دو بازیکن وجود ندارد چرا که آنها پیش از این در جریان دیدار لیگ حرفه ای برابر الهلال که با شکست سه بر صفر النصر همراه شد نیز درگیر شده اند.

در این صحنه، بروزوویچ به سمت لاجامی رفته و جمله ای را به زبان می آورد که باعث می شود مدافع عربستانی، هم تیمی کروات خود را با دست به عقب هل دهد.

در ادامه نیز لاجامی به سمت بروزوویچ رفت و در شرایطی که دستش را جلوی دهانش قرار داده بود، جملاتی را به زبان آورد که در این حین، یکی از مربیان النصر بین دو بازیکن قرار گرفت تا مانع از بروز تنش های بین آنها شود.

  سه بسکتبالیست اسپانیا به دلیل تماس با فردی که تست کرونایش مثبت شده به قرنطینه رفتند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان