• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۸ میلیون یورویی به مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد

پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۸ میلیون یورویی به مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مارکوس رشفورد یکی از ستاره های تاثیرگذار این فصل یونایتد است و با زدن ۱۶ گل در همه رقابت ها توانسته بسیار خوش بدرخشد. او جایگاهی ویژه در ایده های اریک تن‌هاخ دارد و باشگاه نیز بند تمدید قرارداد خودکار او را فعال خواهد کرد بدون اینکه مجبور به مذاکره باشد. به این ترتیب رشفورد تا سال ۲۰۲۴ ماندنی خواهد بود ولی پس از آن می تواند در صورت عدم تمدید قرارداد، راهی تیمی دیگر شود.

دیلی میل امروز نوشت که رشفورد در حال حاضر هفته ای ۲۲۵ هزار یورو دریافت می کند و دستمزد سالانه او به ۱۲ میلیون یورو می رسد اما برای تمدید قرارداد توقع دستمزدی بالاتر را دارد. طبق این گزارش، باشگاه به رشفورد اطلاع داده است که سقف دستمزد ۱۸ میلیون یورو در سال است و بیشتر از آن نه به او و نه به هیچ بازیکنی پرداخت نخواهد شد. همین شرایط در تمدید قرارداد داوید دخیا نیز لحاظ خواهد شد و او که هفته ای ۴۰۰ هزار یورو دریافت می کند، برای تمدید قرارداد باید با کاهش دستمزد تا ۳۳۸ هزار یورو در هفته کنار بیاید.

رشفورد از پی اس جی هم پیشنهاد دارد و به او دستمزدی بیشتر نیز خواهند داد. ستاره ملی پوش باید تصمیم بگیرد که در یونایتد بماند یا در تابستان ۲۰۲۴ راه خود را جدا کند.

  پس از ۶۲۷ روز، پای میسون گرینوود در منچستر به گلزنی باز شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان