• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال قرارگیری رئال در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا

احتمال قرارگیری رئال در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته توانست با پیروزی برابر والنسیا در ضربات پنالتی راهی فینال سوپرجام اسپانیا شود. حریف رئال امشب و پس از بازی بارسلونا-بتیس مشخص خواهد شد. قطعا فوتبال‌دوستان ترجیح می دهند در فینال شاهد ال کلاسیکو باشند و برای این مهم بارسلونا باید بتیس را مغلوب کند.

در بازی فینال که ممکن است رئال برابر بارسا قرار بگیرد، کهکشانی ها قطعا دو بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت. بین دو نیمه بازی با والنسیا ادواردو کاماوینگا به دلیل مصدومیت زانو تعویض شد و احتمالا چند هفته قادر به همراهی رئال نیست. لوکاس واسکز نیز در جریان این بازی به دلیل پیچ خوردن مچ پا مصدوم شد و او نیز هفته ها نمی تواند برای رئال بازی کند.

در این بازی ادر میلیتائو نیز به دلیل برخورد شدید توپ به صورتش تعویض شد ولی احتمالا به فینال خواهد رسید. فده والورده نیز در پایان بازی شرایط مطلوبی نداشت و گفته می شود دچار کوفتگی عضلانی شده است. فرلاند مندی و دنی کارواخال، دو مدافع چپ و راست رئال، نیز شرایط بدنی ایده آلی ندارند و دیشب کار را از روی نیمکت شروع کردند. به اینها مصدومیت اورلین شوامنی و داوید آلابا را نیز باید اضافه کرد که در مادرید ماندند و نمی توانند در سوپرجام به میدان بروند.

 

  تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان