• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • نسرین قادری، دانشجوی اهل مریوان که چندی پیش در جریان اعتراضات تهران با وارد آمدن ضربات متعدد باتوم نیروهای امنیتی به سرش، به کما رفته بود درگذشت
نسرین قادری

نسرین قادری، دانشجوی اهل مریوان که چندی پیش در جریان اعتراضات تهران با وارد آمدن ضربات متعدد باتوم نیروهای امنیتی به سرش، به کما رفته بود درگذشت

پیام جوان: سایت حقوق بشری هه‌نگاو گزارش داد که نسرین قادری، دانشجوی اهل مریوان که چندی پیش در جریان اعتراضات تهران با وارد آمدن ضربات متعدد باتوم نیروهای امنیتی به سرش، به کما رفته بود، جمعه در یکی از بیمارستان‌های تهران جان‌باخته است.

این سایت افزود که شمار زیادی از نیروهای امنیتی شنبه شب منزل پدر و مادری نسرین قادری را در مریوان محاصره کرده‌اند و تاکید دارند که پیکر این دانشجو باید شبانه و بدون هیچ مراسمی به خاک سپرده شود.

به نوشته هه‌نگاو، نیروهای امنیتی حتی اجازه نداده‌اند خانواده نسرین قادری، پیکر دخترشان را در انتقال از تهران به مریوان همراهی کنند.

در همین حال خبرگزاری دولتی ایرنا، خبر کشته شدن این زن جوان مریوانی در اثر «ضربات باتوم به سرش» را رد کرد و عنوان کرد که نسرین قادری «دارای بیماری زمینه‌ای» بوده و «روز جمعه در منزل خود در تهران فوت» شده است.

  استقرار گسترده نیروها و خودروهای حکومتی در نقاط مختلف زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان