• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد

ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم ملی پرتغال پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به همکاری با فرناندو سانتوس پایان داد. مدیران فوتبال این کشور به دنبال سرمربی جدید برای این تیم هستند و از همان ابتدا بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که مورینیو گزینه اصلی برای قبول هدایت این تیم است.

این در حالی است که این مربی پرتغالی در حال حاضر هدایت رم را برعهده دارد و تا ژوئن ۲۰۲۴ نیز با این باشگاه قرارداد دارد و پیش از این نیز بارها تاکید کرده بود که قصد ندارد به هیچ وجه این باشگاه را ترک کند اما در مورد قبول هدایت تیم ملی شاید شرایط تا حد زیادی متفاوت باشد.

سه روز پیش اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد که فدراسیون فوتبال پرتغال فشارها بر مورینیو را افزایش داده است تا هرچه سریع‌تر درباره این موضوع تصمیم بگیرد و به این نتیجه برسد که آیا آماده است برای هدایت تیم ملی به باشگاه رم اعلام کند که قصد قطع همکاری با آنها را دارد یا خیر. گفته می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال پرتغال آماده هستند که به او اجازه دهند تا پایان فصل جاری روی نیمکت جالوروسی حضور داشته باشد و فعلا روی ژرژ، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال پرتغال، به عنوان سرمربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب شود تا مورینیو بتواند در پایان فصل به جمع این تیم اضافه شود.

طبق ادعای منابع پرتغالی، مورینیو تمایلی به قبول این پیشنهاد ندارد. او بابت اینکه فدراسیون فوتبال پرتغال وی را برای جانشینی سانتوس در نظر دارد، احساس غرور می‌کند، اما اعتقاد دارد هنوز زود است که در رده ملی به مربیگری بپردازد. آقای خاص می‌خواهد فقط روی تیم رُم تمرکز کند، چون معتقد است قبول سرمربیگری همزمان تیم ملی فوتبال کشورش می‌تواند توجه او را از جالوروسی دور کند.

  فدراسیون فوتبال آمریکا در حال بررسی شرایط انتخاب ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور

مورینیو که در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات کریسمس در پرتغال به سر می‌برد، با فرناندو گومز رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال ملاقات خواهد کرد، اما او با احترام این پیشنهاد را رد خواهد کرد، هرچند ژوزه همچنان ایده مربیگری در رده ملی در آینده را در سر دارد.

فدراسیون فوتبال برزیل هم پس از قطع همکاری با تیته، ژوزه مورینیو را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری سلسائو در نظر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان