• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال ۲۰۲۱ را بخشیدند

مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال ۲۰۲۱ را بخشیدند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شد. بسیاری انتظار داشتند که در صورت عدم تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه، زیدان به عنوان جانشین او روی نیمکت این تیم بنشیند.

دشان روز یکشنبه قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد و لوگرائه در گفت‌وگو با RMC Sport اظهارات تندی را علیه زیدان مطرح کرد و مدعی شد که حاضر به صحبت با او نیست و بهتر است حالا خبرنگاران به دنبال تیم دیگری برای این مربی باشند.

این اظهارات واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و بازیکنان سرشناس فوتبال فرانسه، مانند کیلیان امباپه و فرانک ریبری، بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

رئال مادرید که سابقه همکاری با زیدان به عنوان بازیکن و سرمربی را دارد نیز از این اظهارات ابراز ناراحتی کرد و بیانیه‌ای هم در این باره منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «باشگاه رئال مادرید از اظهارات ناخوشایند رییس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان، که یکی از بزرگترین اسطوره‌های دنیای فوتبال است، ابراز تاسف می‌کند. این صحبت‌ها نشانه‌ای از بی‌احترامی نسبت به یکی از افرادی است که بسیاری از هواداران در سراسر دنیا تحسینش می‌کنند و باشگاه ما انتظار عذرخواهی سریع از او را دارد.»

واکنش تند و سریع رئال نشان می‌دهد که مدیران باشگاه حرکت مربی فرانسوی پس از استعفایش در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ را فراموش کرده‌اند. زیدان بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ بازیکن رئال بود و در دو مقطع نیز هدایت رئال را برعهده داشته است. به‌غیر از کوپا دل ری، زیدان به عنوان مربی با رئال فاتح همه جام‌ها شد و بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سه بار متوالی رئال را قهرمان چمپیونزلیگ کرد. او یک بار در بهار ۲۰۱۸ از سمت خود استعفا داد و یک بار هم در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ که موفق به فتح جام با رئال نشد.

  رئال مادرید به دنبال جذب کای هاورتز و ریس جیمز، دو بازیکن چلسی

زیدان پس از استعفای اخیرش متنی را در اختیار نشریه آاس قرار داد که در آن به‌شدت از بی‌اعتمادی مدیران رئال نسبت به خودش انتقاد کرده بود. زیدان پس از استعفا بارها در برنابئو و در جایگاه ویژه بازی‌های رئال را تماشا کرده و در مراسم توپ طلا نیز کنار کریم بنزما و کورتوا حضور داشت. واکنش دیروز رئال نیز نشان می‌دهد که دیگر هیچ اختلافی بین دو طرف وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان