• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • کانال شکنی قیمت دلار در بازار ارز تهران

کانال شکنی قیمت دلار در بازار ارز تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در چهاردهمین روز آذر ماه شاهد کانال شکنی قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی امروز یک کانال بالا رفت. در هرات نیز نرخ دلار امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد.

سلیمانیه هم امروز شاهد پیشروی نرخ دلار بود. برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم امروز با یک رکورد جدید وارد کانال جدید شده است.

صرافی ملی قیمت دلار را بازهم نزد!
در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

رشد قیمت دلار توافقی
نرخ دلار توافقی هم ظهر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز گذشته نزدیک به ۲۰۰ تومان بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش ۳۴ هزارو ۸۵۱ تومان معامله شد.

قیمت دلار متشکل اندکی پایین آمد
نرخ دلار متشکل هم روز گذشته وارد کانال ۳۴ هزار تومان شد اما در انتهای معاملات از کانال مذکور پایین آمد.نرخ دلار متشکل امروز ۳۳ هزار و ۷۲۷ تومان بود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته اندکی پایین تر بود.

  قیمت دلار در ایران رکورد بالاترین قیمت سال جاری را شکست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان