• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس

احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد دوران حضور دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه ادامه دارد و به همین دلیل زین الدین زیدان باید به فکر بازگشت به رده باشگاهی باشد. نام های زیادی در روزهای اخیر به عنوان مقصد احتمالی این سرمربی مطرح شده، اما حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد یوونتوس نیز در بین گزینه های زیدان قرار دارد. مکس آلگری تا ژوئن سال ۲۰۲۵ با بیانکونری قرارداد دارد، اما آینده او به خصوص پس از استعفای کل اعضای هیئت مدیره از جمله آندره‌آ آنیلی در ماه گذشته در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در حقیقت مکس آلگری بزرگ ترین حامی خود را در باشگاه یوونتوس از دست داده و در صورت کسب نتایج ضعیف، احتمال اخراج او اصلا کم نیست. البته به نظر می رسد انتخاب سریع السیر یک باشگاه جدید و به طور خاص یوونتوس برای زیزو در اولویت قرار ندارد و این سرمربی فرانسوی تازه در ماه های آینده ارزیابی خود در این خصوص را انجام خواهد داد.

اما زیدان ترجیح می دهد در کشوری کار کند که آنجا را به خوبی شناخته و سابقه کار کردن در آن کشور را داشته باشد. بنابراین فعالیت در ایتالیا و سری آ در فهرست او قرار دارد و ممکن است یوونتوس مقصد بعدی این سرمربی پرافتخار باشد. زیدان معتقد است باشگاه پاری سن ژرمن ساختار خوبی ندارد و امکان موفقیت در این باشگاه چندان زیاد نیست، به همین دلیل بعید است شاهد حضور زیرو در این تیم باشیم.

  رئال مادرید در سوگ میگل آنخل، دروازه‌بان افسانه‌ای این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان