• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • بازپرس پرونده تتلو: وی توبه کرد و خواهان ازدواج و تشکیل خانواده است

بازپرس پرونده تتلو: وی توبه کرد و خواهان ازدواج و تشکیل خانواده است

پیام جوان: ده روز پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو، خواننده معروف به «امیر تتلو»، بازپرس پرونده او مدعی شد که تتلو توبه کرده و خواهان ازدواج و تشکیل خانواده پس از پایان مجازات خود است.

وحید ناصری، بازپرس پرونده، در گفت‌وگو با روزنامه جام جم، چاپ تهران، مدعی شد تتلو در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده و همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد.

ناصری گفت تتلو می‌خواهد بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

جزئیات کیفرخواست و اتهامات تتلو

نخستین جلسه دادگاه امیر تتلو هفته گذشته با قرائت کیفرخواست در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. رسانه‌های حکومتی به اتهامات منتسب به او اشاره نکرده‌اند.

جزئیاتی از روند دادگاه، اتهامات منتسب به این خواننده موسیقی پاپ و آنچه در کیفرخواست ذکر شده، در گزارش رسانه‌های حکومتی اعلام نشده است.

احتمال اتهام افساد فی‌الارض

گروه مشاوران حقوقی دادبان پیشتر هشدار داده بود که با توجه به «صلاحیت قانونی دادگاه‌ها و دادسراهای انقلاب اسلامی» و بر اساس اتهامات منتسب به تتلو، «به نظر می‌رسد دادستانی تهران اتهام افساد فی‌الأرض را به این خواننده منتسب کرده است.»

اقدامات تتلو در ترکیه

پیش از این خبرگزاری صدا و سیما ادعا کرده بود که «یکی از مهمترین اقدامات» امیر تتلو «گسترش فساد و فحشا» و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول است.

بازداشت و پرونده‌های متعدد

امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» ۱۵ آذر توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان ایران به مقامات جمهوری اسلامی تحویل داده شد و پس از بازداشت با دستور قضایی به تهران منتقل شد.

  هشدار معاون ترامپ به ترکیه در مورد خرید اس -۴۰۰

سخنگوی قوه قضاییه نیز پیش از این گفته بود که برای امیر تتلو «چندین پرونده» باز شده که در حال رسیدگی است.

تتلو در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و زمان برگزاری جلسه بعدی دادگاه او هنوز مشخص نیست.

بر اساس گزارش VOA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان