صعود قیمت دلار در بازار امروز ایران

پیام جوان: به گزارش اقتصادآنلاین، دلار آزاد که روز گذشته با حدود ۳۰۰تومن افزایش قیمت در محدوده ۲۶هزار و ۸۵۰تومان معامله می‌شد، امروز اندکی دیگر بالا رفت و در این ساعت از معاملات به کانال ۲۷هزارتومان بازگشته و در همین قیمت معامله می‌شود.
کانون صرافان نیز قیمت خرید دلار را با اندکی افزایش نسبت به آخرین معاملات دیروز ۲۵هزار و ۸۷تومان اعلام کرده و قیمت فروش این اسکناس نیز ۲۵هزار و ۳۸۶تومان تعیین شده است.

روز گذشته دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵هزار و ۳۶۹هزارتومان برای فروش و ۲۵هزار و ۸۸تومان برای خرید معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ها با قیمت ۲۸هزار و ۷۴۱تومان‌برای خرید و ۲۹هزار و ۸۷تومان برای فروش معامله می‌شود؛ درحالی که روز گذشته این اسکناس در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۸هزار و ۶۱۴تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۵۰تومان برای فروش معامله می‌شد.

همچنین دلار در صرافی ملی اندکی کاهش قیمت داشته است و ۲۵هزار و ۲۳۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۳تومان برای خرید قیمت خورده است. روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی با قیمت ۲۵هزار و ۲۹۴تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۴۲تومان برای خرید معامله می‌شد.

یورو هم در این صرافی با حدود ۲۰۰تومان افزایش قیمت مواجه شد و ۲۸هزار و ۸۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۶۰۶تومان برای خرید قیمت خورده است.

روز شنبه یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸هزار و ۶۹۶تومان برای فروش ۲۸هزار و ۴۱۱تومان برای خرید قیمت خورده بود.

  سراشیبی قیمت رمزارزها ادامه دارد یا به پایان رسیده؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان