• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لوئیس سوارز: اگر نیمار در بارسا می‌ماند و به پی‌اس‌جی نمی‌رفت، می‌توانست برنده توپ طلا شود

لوئیس سوارز: اگر نیمار در بارسا می‌ماند و به پی‌اس‌جی نمی‌رفت، می‌توانست برنده توپ طلا شود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نیمار در سال ۲۰۱۳ بود که به بارسلونا پیوست و یک سال بعد با اضافه شدن لوئیس سوارز به بارسا، این دو همراه با لیونل مسی مثلث مخوف MSN را تشکیل دادند. این سه نفر در ترکیب بارسا به قدری درخشیدند که در نهایت تیم در فصل ۱۵-۲۰۱۴ فاتح سه‌گانه شد. سرانجام مثلث MSN با جدایی نیمار از بارسا در سال ۲۰۱۷ و پیوستنش به پی‌اس‌جی، از هم پاشیده شد.

سوارز که اخیرا به گرمیو برزیل پیوسته، در مصاحبه با ESPN و در مورد مثلث مخوفی که در بارسا تشکیل داده بودند، گفت: «مثلث فوق‌العاده‌ای بود و خاطرات بسیار خوبی به جا گذاشتیم. افسوس که نیمار خیلی زود از بارسا رفت و نتوانستیم بیشتر کنار هم بازی کنیم. وقتی شایعات جدایی او منتشر شد، دوست نداشتم در موردش حرف بزنم ولی رفته رفته جدی‌تر شدند. یادم است من و مسی بارها از نیمار خواستیم در بارسا بماند. به او گفتیم اگر بمانی، اینجا جام‌های زیادی خواهی برد اما نیمار باید به همه چیز فکر می‌کرد. به خودش و به خانواده‌اش و در نهایت تحت فشار اطرافیان، به پی‌اس‌جی رفت.»

سوارز ادامه داد: «به نیمار می‌گفتیم چرا پی‌اس‌جی و لیگ فرانسه؟ بهتر نیست اگر قصد جدایی داری به منچسترسیتی بروی که سبک بازی بهتری دارد؟ در نهایت این تصمیمی بود که خودش باید می‌گرفت و ما تأثیری روی آن نداشتیم. من تردید ندارم که اگر نیمار در بارسا می‌ماند و به پی‌اس‌جی نمی‌رفت، برنده توپ طلا می‌شد.»

  جیووانی سیمئونه، ستاره ناپولی، معتقد است که بارسا شایستگی زدن گل‌های دیگری را هم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان