• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توضیحات رونالدو درباره تصمیمش برای پیوستن به النصر

توضیحات رونالدو درباره تصمیمش برای پیوستن به النصر

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۵ رسما به باشگاه النصر عربستان پیوست تا از این به بعد این تیم را همراهی کند.

این ستاره پرتغالی ماه گذشته قراردادش را با منچستریونایتد به صورت دو طرفه فسخ کرد و جستجوها برای یافتن باشگاهی اروپایی نتیجه داد تا در نهایت به حضورش در سطح اول فوتبال پایان دهد و راهی لیگ عربستان شود.

او پس از پیوستن به النصر در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:« من از این که قرار است حضور در لیگ فوتبالی جدید در کشوری متفاوت را تجربه کنم بسیار هیجان‌زده هستم. دیدگاه النصر و همچنان پیشرفت این تیم در فوتبال مردان و زنان در عربستان سعودی بسیار الهام بخش است.»

این مهاجم سابق رئال مادرید با اشاره به پیروزی عربستان برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:« همه عملکرد تیم ملی عربستان در جام جهانی اخیر را دیدند و از همان نمایش مشخص بود که این کشور بلندپروازی فوتبالی بسیاری دارد و از پتانسیل بالایی هم در بین بازیکنانش برخوردار است.»

رونالدو درباره تصمیمش برای پیوستن به النصر اضافه کرد:« من خوش شانس بودم که به تمامی افتخارات ممکن در فوتبال اروپا رسیدم و احساس کردم که این لحظه مناسبی است که تجربیاتم را با آسیا به اشتراک بگذارم. بی‌صبرانه منتظر پیوستن به هم تیمی‌‎های جدیدم هستم و در کنار آنها به موفقیت این باشگاه کمک خواهیم کرد.»

  فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) تصمیم دارد تغییراتی در ماشین‌های فرمول یک ایجاد کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان