• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جدایی دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از ۱۱ سال از این تیم

جدایی دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از ۱۱ سال از این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، صبح امروز با شایعاتی درباره احتمال جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید شروع شد اما با خبری بسیار عجیب‌تر برای هواداران این تیم ادامه پیدا کرد.

سیمئونه قصد دارد پس از ۱۱ سال حضور روی نیمکت اتلتیکو از این باشگاه جدا شود و پس از فراز و نشیب‌های بسیاری که در این تیم پشت سر گذاشت واندا متروپولیتانو را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌ها در روزهای اخیر از احتمال انتقال قرضی خرید گرانقیمت و ۱۲۷ میلیون یورویی این باشگاه به چلسی خبر داده بودند. با توجه به رابطه متزلزل سیمئونه و فلیکس به نظر می‌رسید که این انتقال احتمالا شامل بند خرید برای باشگاه مقصد هم باشد اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

پاکو گارسیا مدعی شده که سیمئونه به مدیران اتلتیکو اعلام کرده که قصد دارد در تابستان سال آینده در فاصله یک سال پیش از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود و به حضور ۱۱ ساله‌اش در مادرید خاتمه دهد.

سیمئونه از زمان حضورش در اتلتیکو هر فصل کارش در بین چهار تیم صدر جدول به پایان رساند، دو قهرمانی در لالیگا به دست آورد، دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید، یک کوپا دل ری کسب کرد، دو بار قهرمان لیگ اروپا شد، دو بار قهرمانی در سوپر جام اروپا را تجربه کرد و یک بار نیز جام قهرمانی سوپر جام اسپانیا را بالای سر برد.

باید به این نکته را نیز به خاطر سپرد که تنها یک دهه پیش از حضور این مربی آرژانتینی روی نیمکت اتلتیکو، این تیم در دسته دوم حضور داشت و از سال ۱۹۹۶ به بعد حتی یک جام هم به دست نیاورده بود.

  تصمیم نهایی یوونتوس در مورد آلوارو موراتا

الچیرینگیتو خبر داده که بعضی از هواداران اتلتیکو باور دارند که دوران سیمئونه به سر آمده و این موضوع با حذف آنها از لیگ قهرمانان این فصل پس از قرار گرفتن در قعر جدول گروهی که پورتو، بایرلورکوزن و کلوب بروژ در آن حضور داشتند به خوبی مشخص است.

این در حالی است که بسیاری از هواداران این تیم نیز علاقه زیادی به سبک بازی جنگجویانه او با دفاع منسجم داشتند و به گفته می‌شود که او همچنان از حمایت اکثر آنها برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان