• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • افزایش احتمال عدم تمدید پی اس جی با سرخیو راموس

افزایش احتمال عدم تمدید پی اس جی با سرخیو راموس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، از سه روز دیگر پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز خواهد شد و یکی از بازیکنانی که می تواند بدون مشکل با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود، سرخیو راموس است. کاپیتان سابق رئال در تابستان ۲۰۲۱ به پی اس جی پیوست و پس از یک فصل کابوس وار که حتی به اندازه انگشتان دو دست هم نتوانست بازی کند، در فصل جاری با بهبودی مصدومیت توانسته به فرم خوب خودش برگردد و در ترکیب ثابت پی اس جی قرار گرفته است.

راموس تا به اینجای فصل در ۲۰ بازی پی اس جی به میدان رفته، یک گل زده و یک پاس گل داده است. او ۱۳ بازی در لیگ یک فرانسه، ۶ بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی هم در سوپرجام فرانسه انجام داده و در مجموع ۱۶۴۱ دقیقه بازی کرده است اما مساله مهم اینجاست که او ۳۰ مارس وارد ۳۷ سالگی خواهد شد و به همین دلیل مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید به او تردید دارند. پیشنهاد هنوز نرسیده و راموس آزاد است برای آینده اش در همین ژانویه تصمیم بگیرد.

طبق ادعای لوپاریزین، احتمال رسیدن پیشنهاد تمدید به راموس در ماه های پیش رو غیرممکن نیست ولی در حال حاضر بعید به نظر می رسد. راموس که در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت، هنوز از تیم ملی خداحافظی نکرده و قصد دارد در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برای لاروخا بازی کند. برای این مهم او نیاز دارد تا همچنان در بالاترین سطح به فوتبالش ادامه دهد.

  با اعلام سرمربی تیم فوتبال پورتو، مهدی طارمی دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان