• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مارکا: رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد

مارکا: رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن، به همراه اشرف حکیمی و جان‌لوئیجی دوناروما، جمعه با حضور در کنار اعضای گروه K-Scoe، اعضای قدیمی‌ترین گروه اولتراهای پارک دو پرنس را غافلگیر کردند. آنها خود را آماده جشن گرفتن پانزدهمین سال تاسیس‌شان کرده بودند که البته شکست خانگی دیروز شاگردان کریستوف گالتیه آن را خراب کرد.

دیدار امباپه با اولتراهای پاریس قرار بود مخفی بماند تا اینکه یک ویدیو از بخشی از صحبت‌های ملی‌پوش فرانسوی با اعضای K-scoe همه چیز را فاش کرد. در این ویدیو کیلیان امباپه را می‌بینیم که مشغول سخنرانی برای اولتراها با بلندگوی دستی است.

رادیو RMC گزارش داده است که امباپه به گونه‌ای حرف می‌زد که انگار اطمینان دارد فصل بعد نیز در پی‌اس‌جی خواهد ماند. در واقع او تردید ندارد که فصل بعد نیز در پاریس ماندنی است و وعده داد که فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد. این طبعا می‌تواند خبر بدی برای رئال باشد، ولی مارکا نوشت که رئال دیگر هیچ اهمیتی به ستاره فرانسوی نمی‌دهد و او کاملا از برنامه‌های باشگاه خارج شده است.

امباپه در پایان فصل گذشته بهترین شانس را برای پیوستن به رئال داشت، ولی ترجیح داد با پی‌اس‌جی تمدید کند. رئال پس از آن ارتباطش با امباپه را کاملا قطع کرد و تا زمانی که او تحت قرارداد با باشگاه پاریسی است، هیچ مذاکره‌ای با او نخواهد کرد. امباپه برای فصل بعد برنامه‌های خاص خود را دارد و رئال نیز بدون او پروژه خود را ترسیم کرده است.

  لیونل مسی، جایی در بین نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ فرانسه ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان