آتش‌سوزی عظیم در محل ساخت مسکن ارزان قیمت ردوود سیتی

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آتش‌سوزی عظیمی که روز دوشنبه در محل ساخت مسکن ارزان قیمت در ردوود سیتی رخ داد، خسارات گسترده‌ای به بار آورد و منجر به تخلیه ساکنان و صدور هشدار کیفیت هوا شد.

این آتش‌سوزی که از نوع “هشت آلارم” طبقه‌بندی شده بود، حوالی ساعت ۱۰:۱۵ صبح دوشنبه در بلوک ۲۷۰۰ جاده میدل فیلد آغاز شد و به سرعت به اسکلت چوبی یک پروژه ساختمانی ۱۷۹ واحدی سرایت کرد.

شدت آتش‌سوزی به حدی بود که خطر ریزش سازه را به وجود آورد و به همین دلیل، مقامات مجبور به تخلیه خانه‌های اطراف محل حادثه شدند. با این حال، برخی از ساکنان تخلیه‌شده در عصر دوشنبه اجازه بازگشت به خانه‌های خود را پیدا کردند.

مأموران آتش‌نشانی تا پاسی از شب دوشنبه در محل حاضر بودند و به عملیات اطفاء حریق و ایمن‌سازی محل ادامه دادند. در این عملیات، داربست‌های موجود در محل برای جلوگیری از ریزش احتمالی، پایین آورده شد.

مرسی هائوسینگ، توسعه‌دهنده غیرانتفاعی این پروژه، به رسانه‌ها اعلام کرد که پروژه مسکن ارزان قیمت مذکور حدود یک دهه در حال ساخت بوده است. در این حادثه، یکی از دو ساختمان پروژه به طور کامل با ۱۰۴ واحد مسکونی از بین رفت، اما ساختمان دوم آسیب ندید.

مرسی هائوسینگ با تأکید بر تعهد خود به تکمیل پروژه، ابراز امیدواری کرد که بتواند با همکاری مقامات محلی، واحدهای مسکونی از بین رفته را بازسازی کند.

هنوز علت دقیق این آتش‌سوزی مشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

  مخازن South Bay پس از هفته‌ها باران به مرز محدودیت‌های خود می‌رسند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان