• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه: مسی در مذاکراتش با پی‌اس‌جی به‌درستی خواهان دریافت دستمزدی بالاست

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه: مسی در مذاکراتش با پی‌اس‌جی به‌درستی خواهان دریافت دستمزدی بالاست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، درحالی‌که آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، مدتی است بیشتر خبرها از احتمال بازگشت او به بارسلونا حکایت دارد. بعد از موج خبری درباره بازگشت مسی به باشگاه سابقش، سفر روزهای اخیر او به شهر بارسلون باعث شد این شایعات قوت بگیرد. نشریه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی یک ادعای جنجالی مطرح کرد و گفت مسی و وکلایش در مذاکرات اخیری که با پی‌اس‌جی داشتند خواهان افزایش دستمزد او به مقداری بسیار قابل‌توجه شده‌اند. این افزایش در حدی بوده که پی‌اس‌جی آن را درخواستی دیوانه‌وار توصیف کرده است.

دوگاری در این رابطه به رادیو مونته کارلو گفت: «برای من درخواست دستمزد بالا از سوی مسی عجیب نیست. ژروم روتن می‌گوید این درخواست غیرمنصفانه است؛ ولی با او مخالفم. روتن عاشق پی‌اس‌جی است و احساسی نظر می‌دهد. مسی بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کرده و با آرژانتین قهرمان جهان شد. ارزش حق تصویر او ۱۰ برابر شده و حفظ او از لحاظ اقتصادی کاملاً به سود باشگاه است و مسی نیز این را خوب می‌داند.»

دوگاری ادامه داد: «مسی از بارسا چنین تقاضایی نخواهد کرد؛ چون شرایط مالی آن باشگاه را می‌داند. او حاضر بود برای ماندن در بارسا دستمزدش را کاهش دهد؛ ولی در پی‌اس‌جی دلیلی برای این کار ندارد. او باشگاهش را می‌شناسد و می‌داند از لحاظ مالی مشکلی ندارد و برای مدیران پاریس نیز فقط پول اهمیت دارد. وقتی او طرف مذاکره را می‌شناسد، چرا باید از پولی که حقش است، بگذرد؟ مطمئنم که او در مذاکره با مدیران باشگاه هرگز صحبت فوتبالی نداشته است. سال‌هاست که فوتبال روی محور پول می‌چرخد.»

  درگیری لفظی شدید آندره اونانا، ستاره کامرونی منچستریونایتد با ساموئل اتوئو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان