روایت اشکان خطیبی بر روزهایی که در این مدت بر وی گذشت

پیام جوان: اشکان خطیبی، بازیگر سینمای ایران در یک پست اینستاگرامی نوشته است: «اکنون گاهِ بیداری‌ است چرا که روز برمی‌آید و صحنه آزاد خواهد شد.»

آقای خطیبی در این پست هم‌چنین به شرح بازجویی‌ها، تفتیش، حمله فیزیکی نیروهای لباس شخصی و تهدیدهای مرگبار در ۹۰ روز گذشته که منجر به سکته او شده، پرداخته و در ادامه گفته است: «می‌دانم و می‌دانید که این ورق برنمی‌گردد. این خون‌ها پاک نمی‌شود.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ashkan Khatibi (@ashkan)

نود روز است که در خوف و خفا زندگی می‌کنم. یکم مهرماه برای اتهاماتم! با خشونت رفتاری و گفتاری از سوی بازجوها تفهیم اتهام و به قاضی ارجاع داده شدم. پس از آن نیز از سوی دیگرانی چندین ساعت دیگر بازجویی و تفتیش عقیده شدم. به بهانهٰ توهین به مقدسات در خیابان مورد حمله‌ٰ فیزیکی لباس شخصی ها قرار گرفتم و بارها تلفنی تهدید به مرگ شدم تا آنجا که خط تلفنم را واگذار کردم. دست از زندگیم، کارم و هر آن‌چه ساخته بودم کشیدم. در این مدت یک بار سکته کردم و هر روز از یادآوری آنچه بر سرم آوردند دچار حمله های عصبی می‌شوم.
اینها را نگفتم که ذکر مصیبت کنم. من که هنوز زنده‌ام! اما زیباترین و شجاع ترین های ایران را هر روز و هر شب یا بر سر دار میکنند یا در خیابانها پرپر.
میدانم و میدانید که این ورق برنمی‌گردد. این خون ها پاک نمی‌شود.”اکنون گاهِ بیداریست چرا که روز برمی‌آید و صحنه آزاد خواهد شد”
پ ن: تصاویر استوریهایی (از ۲۵ تا ۳۱ شهریور) که منجر به این اتهامات و باقی ماجرا شد را برای ثبت و بایگانی، دوباره منتشر میکنم. شرح دقیق ماجرا بماند به وقتش.

  علائم عفونت ادراری

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان