سیگنال بورل به بازار ارز تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در معاملات نقدی امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ماه نسبت به روز گذشته درجا زد. نرخ دلار امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

نرخ دلار پتانسیل رشد دارد؟
عده ای از معامله گران با اشاره به سیگنال منفی بورل درباره برجام معتقد بودند نرخ دلار پتانسیل رشد را دارد اما مداخله ارزی بازار ساز موجب شده نرخ دلار رمقی برای رشد نداشته باشد.

سیگنال بورل به بازار ارز
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپادر تازه ترین اظهارات خود درباره برجام گفت: مذاکرات هسته ای ایران در بن بست است و من انتظار هیچ چیز جدیدی را در این هفته ندارم. بورل همچنین گفته فکر نمی‌کنم به‌زودی شاهد پیشرفت در احیای برجام باشیم.

دلار تهران از نفس افتاد/ هرات و سلیمانیه صعودی شد
اگرچه دلار در تهران از نفس افتاده اما در هرات و سلیمانیه آرایش صعودی به خود گرفت. نرخ دلار هرات امروز از مرز مقاومتی ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کرد و به ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید . این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۲۵۰ تومان بالاتر بود.

در سلیمانیه هم امروز نرخ دلار بریا مقطعی وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد اما در نیمه روز به قیمت ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان بهئ فروش رسید.قیمت مذکور در مقایسه با روز گذشته تقریبا رنج بود.

  نگاهی به بازار ارز، طلا و سکه در بازار امروز تهران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان