• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رییس باشگاه بارسلونا: رئال مادرید در حال اعمال فشار روی پرونده نگریراست

رییس باشگاه بارسلونا: رئال مادرید در حال اعمال فشار روی پرونده نگریراست

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رسیدگی به پرونده پرداخت رشوه از سوی مدیران بارسلونا به نگریرا در زمانی که او نایب رییس کمیته داوران لالیگا بود همچنان از سوی دادگاه ادامه دارد.

بسیاری از هواداران و رسانه‌های نزدیک به بارسا معتقد هستند که فشارها برای ادامه رسیدگی به این پرونده از سوی مدیران رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز اعمال شده و این صحبتی است که حالا از سوی لاپورتا هم مطرح شده است.

رییس باشگاه بارسلونا در گفت‌وگو با RAC1 در این باره اظهار داشت: «رئال رفتار خوبی نداشته و تلاش آنها برای ایجاد بدگمانی و سوءظن غیرقابل قبول است. قاضی خواکین آگیره روند تحقیقات را به درخواست رئال مادرید تمدید کرد. آنها یک سال است که هیچ سندی پیدا نکرده‌اند و مشخص است که ما داوران را نخریده بودیم.

من از زمان برگزاری بازی سوپر جام تا به حال هیچ صحبتی با پرز نداشته‌ام. اینطور نیست که ما اصلا در ارتباط نباشیم. چنین چیزی درست نیست چون ما درباره سوپر لیگ با هم حرف می‌زنیم اما قبول این شرایط واقعا برای ما ممکن نیست.

کاری که تلویزیون رئال مادرید انجام داد، باعث خجالت و تاسف است. اگر آنها کمی نجابت داشته باشند، نمی‌دانم چطور توانسته‌اند این کار را انجام دهند. به دلیل همین فشار است که آنها روند رسیدگی به پرونده نگریرا را گسترش داده‌اند. اتفاقی که در بازی برابر آلمریا رخ داد شرم‌آور بود اما آنها می‌گویند داورها به بارسا کمک می‌کنند و این باعث عصبانیت من است.»

  واکنش توماس مولر ستاره بایرن مونیخ نسبت به نتیجه‌ی بازی رئال مادرید و بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان