• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • اتحادیه CUPE کل هیئت اجرایی محلی ونکوور را به دلیل سوء مدیریت برکنار کرد

اتحادیه CUPE کل هیئت اجرایی محلی ونکوور را به دلیل سوء مدیریت برکنار کرد

پیام جوان: به گزارش ونکوور سان، در اقدامی بی‌سابقه، بزرگترین اتحادیه کانادا، کل هیئت اجرایی محلی را که نماینده هزاران کارگر شهر ونکوور بود، برکنار کرد. CUPE مدعی است که رهبری محلی به درستی وظایف خود را انجام نداده و اعضا را “در معرض خطر” قرار داده است.

هیچ اطلاعیه عمومی در مورد این اقدام وجود نداشت، اما در نامه‌ای به اعضای Local 1004 اتحادیه کارمندان عمومی کانادا (CUPE) که نمایندگی کارگران در بخش مهندسی، هیئت مدیره پارک و دو شرکت غیرانتفاعی متعلق به شهر، ایزی پارک و نمایشگاه ملی اقیانوس آرام (PNE) را بر عهده دارد، جزئیات آن فاش شد.

دلایل برکناری

در نامه ۱۶ می که توسط Postmedia News به دست آمده است، آمده است: “شرایط Local 1004 در ماه‌های اخیر شواهد فزاینده‌ای از عدم عملکرد مناسب اجرایی محلی ارائه کرده است. روابط بین اعضای اجرایی و بین اعضای اجرایی و کارکنان به جایی رسیده است که وظایف روزمره دیگر انجام نمی شود. این وضعیت اعضا را در معرض خطر قرار می دهد.”

مدیریت توسط دفتر ملی CUPE

این نامه به اطلاع اعضای محلی می‌رساند که رهبری اتحادیه ملی در ۱۵ می تصمیم گرفت تا کل هیئت اجرایی Local 1004 را از وظایف خود برکنار کند.

بیزلی با یک دستیار برای “ایمن سازی و تثبیت ساختارهای کلیدی محلی” و نظارت بر عملیات آن تا زمانی که هیئت اجرایی ملی تصمیم به پایان دادن به مدیریت بگیرد، همکاری خواهد کرد. قبل از پایان مدیریت، حسابرسی سیستم های مالی و مدیریت مالی محلی باید تکمیل شود و انتخابات جدیدی برای افسران برگزار شود.

تاثیرات بر اعضای اتحادیه

  زن بریتیش کلمبیایی از پرداخت بدهی کارت اعتباری همسر مرحومش معاف شد

این اتحادیه حدود ۳۰۰۰ عضو دارد که حدود ۹۰ درصد آنها برای شهر ونکوور، هیئت مدیره پارک ونکوور و PNE کار می کنند. این محلی همچنین شامل چند واحد کوچکتر است.

استفان فون سیچوفسکی، رئیس شورای کار ونکوور و منطقه، گفت که قرار گرفتن یک اتحادیه محلی بی سابقه نیست، اما معمول نیست. او گفت که این دومین بار در شش سالی است که او ریاست شورای کار را بر عهده داشته است که چنین اتفاقی برای یکی از اتحادیه های وابسته به شورا رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان