• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • موافقت انزو فرناندز با پیشنهاد چلسی

موافقت انزو فرناندز با پیشنهاد چلسی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روز گذشته رسانه های انگلیسی اعلام کردند که باشگاه چلسی حاضر است بند آزادسازی ۱۲۰ میلیون یورویی انزو فرناندز را در نقل و انتقالات زمستانی بپردازد. این هافبک ۲۱ ساله در جریان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از مهره های شاخص اسکالونی بود و در پایان جام نیز جایزه بهترین بازیکن جوان را دریافت کرد.

لیورپول و منچستریونایتد در کنار چلسی جدی‌ترین مشتریان فرناندز هستند با این حال آبی‌های لندن گوی سبقت را از رقیبان ربوده و در آستانه جذب این ستاره جوان قرار دارند. آنها تمایل خود برای پرداخت مبلغ سنگین رضایت نامه فرناندز را به او و باشگاه بنفیکا اعلام کرده اند.

ساعتی قبل فابریتزیو رومانو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور ادعا کرد که انزو با پیشنهاد چلسی موافق کرده و حالا تنها کافی است باشگاه لندنی، بند فسخ را پرداخت کند.

فرناندز تا سال ۲۰۲۷ با بنفیکا قرارداد دارد و باشگاه پرتغالی به دنبال این است تا از موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را برده و سود خوبی از انتقال ستاره جوان خود به لیگ برتر انگلیس ببرد. در صحبت های اخیری که روی کاستا، رئیس این باشگاه با ژرژ مندس، ایجنت فرناندز داشته، به آنها گفته شد که مشکلی بابت پرداخت مبلغ رضایت نامه وجود ندارد و روز گذشته راجر اشمیت، مربی بنفیکا، نیز به طور ضمنی جدایی انزو را در انتقالات زمستانی تایید کرده بود.

 

  تمدید قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان