• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کارلو آنچلوتی: ترکیبی رقابتی را به زمین می‌فرستم

کارلو آنچلوتی: ترکیبی رقابتی را به زمین می‌فرستم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید پس از تساوی برابر سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود را برای بازی فردا برابر ختافه در برنابئو مهیا می‌کند. دیداری که برای رئال اهمیت خاصی ندارد، ولی برای ختافه که در منطقه سقوط است، اهمیت بالایی دارد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی که بازی شماره ۵۶ فصل رئال است، گفت: «به اندازه کافی شرایط خوبی داریم، ولی چند بازیکن ما در بازی برابر سیتی مصدومیتی جزئی پیدا کرده‌اند و شاید فردا به میدان نروند. سبایوس و مندی برمی‌گردند و می‌توانند فردا بازی کنند. تیم برای بازی فردا باانگیزه است.»

آنچلوتی در مورد بازی رفت برابر سیتی گفت: «آن بازی تمام شد و الان فقط به ختافه فکر می‌کنم. آن بازی را از چند جنبه می‌توان بررسی کرد و معتقدم چه در فاز دفاعی و چه حمله خوب بودیم.»

آنچلوتی و گواردیولا، بهترین مربیان دنیا: «خیر، مربیان خوب دیگری نیز هستند.»

احتمال تغییرات زیاد در ترکیب ثابت و عصبانیت تیم‌های رقیب ختافه در منطقه سقوط: «فردا کورتوا از ابتدا بازی خواهد کرد و وینیسیوس نیز همچنین. البته شاید وینی از ابتدا بازی نکند، ولی بازی خواهد کرد. واضح است که باید به بازی برگشت برابر سیتی و نیز وضعیت چند بازیکن مصدوم فکر کرد. نمی‌خواهم روی آنها ریسک کنم. برای بازی فردا به نیروهای تازه‌نفس نیاز داریم و با تمام قدرت وارد زمین می‌شویم. عصبانیت دیگر تیم‌ها را درک نمی‌کنم و برایم مهم نیست. تیم‌های زیادی هستند که می‌توانند در سرنوشت سقوط تاثیرگذار باشند. این فقط مورد رئال مادرید نیست. الان نمی‌توانم در مورد ترکیب اصلی فردا حرف بزنم ولی تیمی رقابتی را به زمین خواهم فرستاد. فقط بازیکنان خسته یا مصدوم از فهرست خارج می‌شوند.»

  حضور توماس توتولو به عنوان مربی تیم ملی والیبال ایران

ارزش فعلی وینیسیوس: «در حال حاضر، اگر وینیسیوس بهترین نباشد، قطعا در میان برترین‌های دنیا قرار دارد. او بازیکن بسیار تعیین‌کننده‌ای است که با پاس گل‌ها و گل‌هایش کمک زیادی به تیم می‌کند.»

آینده دنی سبایوس و مارکو آسنسیو: «این تصمیمی است که خود آنها باید بگیرند و فکر می‌کنم به زودی آن را اعلام خواهند کرد.»

ختافه: «آنها تیم خوبی هستند و برای فرار از سقوط می‌جنگند، ولی ما می‌خواهیم بهترین بازی را انجام دهیم و آنها را ببریم. یک بازی و نتیجه خوب، ما را در وضعیت خوب و ثابتی نگه می‌دارد.»

گفت‌وگو با فلورنتینو پرز بعد از شکست برابر رئال سوسیداد: «آخرین باری که با فلورنتینو صحبت کردم، دیروز بود. باشگاه از ما راضی و خوشحال است و به ما با انگیزه لازم را می‌دهد.»

درخشش تیبو کورتوا: «کورتوا کیفیت فوق العاده‌ای دارد و ما خوش‌شانس هستیم که یک مربی دروازه‌بان‌های خوب داریم که بسیار عالی با تیبو و دیگر گلرها کار می‌کند. کار او با تیم تقریباً روزانه است. هر تیم بزرگ یک گلر بزرگ می‌خواهد. من همیشه فکر می‌کنم که یک دروازه‌بان باید از دست‌هایش بهتر از پاهایش استفاده کند، اما تیبو قادر به انجام هر دو کار است.»

رودریگو: «آمار می‌گوید که او تقریباً در همه بازی‌ها یا حداقل در همه بازی‌های مهم به میدان رفته است. تیم به خوبی با حضور سه مهاجم کنار آمده است. رودریگو عملکرد خوبی داشته و کمک زیادی به تیم کرده است. او در هر دیداری که حضور داشته، تاثیر گذار بوده است.»

رودیگر یا میلیتائو برای بازی برگشت برابر سیتی؟ «هر زمان بیشترین تردید را برای انتخاب ترکیب اصلی دارم، به این معناست که تیم بسیار خوبی در اختیار دارم. تا ساعات پایانی منتهی به بازی چهارشنبه در مورد انتخاب نهایی تردید خواهم داشت.»

  رئال مادرید قبل از تابستان و شروع انتقالات، قصد دارد ضرب شست بزرگی به بازار و رقبای بزرگ خود نشان دهد

بازگشت‌های تاریخی رئال حتی در بسکتبال: «توضیح دادنش دشوار است. ما از کاری که تیم بسکتبال توانسته انجام دهد، خوشحالیم. این شعار رئال است که تا پایان، به پیش.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان