• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد

تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، امیدهای کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۷ ساله و پرتغالی برای ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با شکست یونایتد در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل اتلتیکو مادرید پایان یافت. شیاطین سرخ در لیگ برتر نیز بخت اول برای قرار گرفتن در رتبه چهارم و کسب سهمیه نیستند و ممکن است فصل بعد و پس از نزدیک به دو دهه، شاهد غیبت کریستیانو رونالدو در تورنمنت مورد علاقه‌اش باشیم.

اما با وجود مشکلات فعلی تیم و نامشخص بودن نام سرمربی سرمربی فصل بعد و البته آینده تعدادی از بازیکنان بزرگ یونایتد، رونالدو قصد دارد فصل آینده نیز در این باشگاه مانده و به قرارداد خود با شیاطین سرخ پایبند باشد. تغییر تیم در این سال و سال بعد در برنامه‌های رونالدو جایی ندارد و او تحت هر شرایطی در دومین سال قرارداد خود نیز در اولدترافورد باقی خواهد ماند.

آرسنال در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود هفت امتیاز از یونایتد بیشتر خواهد داشت و حتی تاتنهام نیز می‌تواند جای این تیم را در جدول بگیرد. اما علی‌رغم این شرایط نیز رونالدو فعلا ترجیح می‌دهد فصل بعد در یونایتد مانده و برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر بعد از حدود یک دهه تلاش کند. علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب یونایتد در فصل جاری، رونالدو از نظر فردی فصل قابل قبولی را سپری کرده و بهترین گلزن تیم خود و سومین گلزن برتر فصل فوتبال در انگلیس محسوب می‌شود.

البته رونالدو قطعا برای اهداف مهم تری از تنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان راهی یونایتد شده بود، اما شرایط مانند دوران حضور در یوونتوس چندان باب میل او پیش نرفته و معمولا تصاویری غمگین از این بازیکن هنگام خداحافظی از لیگ قهرمانان در فصول اخیر در ذهن مانده است.

  قصد دورتموند برای جذب ارمل بلا کوچاپ، مدافع ملی پوش آلمانی ساوتهمپتون

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان