• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جرارد دلوفئو؛ دیگر به بارسا برنمی‌گردم

جرارد دلوفئو؛ دیگر به بارسا برنمی‌گردم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جرارد دلوفئو ستاره اسپانیایی اودینزه از سال ۲۰۰۳ وارد آکادمی لاماسیا بارسلونا شد و اولین بازی خود برای تیم اول بارسا را هم در سال ۲۰۱۱ انجام داد. او تا ۲۰۱۵ بازیکن این باشگاه بود اما سپس راهی اورتون شد. او فصل ۱۸-۲۰۱۷ به بارسا برگشت اما در پایان همان فصل راهی واتفورد شد. دلوفئو که سابقه بازی به شکل قرضی برای سویا و میلان را هم دارد، از سال ۲۰۲۰ برای اودینزه بازی می کند. فصل گذشته او ۱۳ گل برای این باشگاه زد و در فصل جاری نیز توانسته ۶ پاس گل بدهد.

دلوفئو در مصاحبه با مارکا و در مورد احتمال بازگشتش به بارسا گفت:«خیر، دیگر به بارسلونا بر نمی گردم.»

اما دلوفئو احتمال پیوستن به رئال را رد نکرد:« پیشنهاد رئال؟ اگر از رئال به من پیشنهاد بدهند، چرا نباید قبول کنم؟ رئال مادرید گزینه فوق العاده‌ای برای هر فوتبالیست است و من به آنها پاسخ مثبت خواهم داد.»

دلوفئو در مورد شرایط بارسا در فصل جاری گفت:« تقریبا همه بازی های بارسا در فصل جاری را تماشا کرده‌ام و باید بگویم که تیمی کاملا متفاوت با فصل قبل هستند. بارسا خریدهای خوبی داشته و با هدایت ژاوی امسال مدعی فتح تمام جام هاست. در بارسا هنوز دوستان زیادی دارم و برای‌شان خوشحالم.»

دلوفئو در بارسا سابقه بازی کنار ستاره های بزرگی را داشته اما الگوی او رونالدینیو است::« من با لیونل مسی، ژاوی و آندرس اینیستا هم تیمی بودم ولی الگوی من رونالدینیو است. وقتی ۱۰ یا یازده ساله بودم، از تماشای بازی های او لذت می بردم.»

  راسموس هویلوند، ستاره منچستریونایتد، جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد

توپ طلا:« این جایزه امسال باید به کریم بنزما برسد.».

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان