جدال بزرگ در بازار آزاد دلار تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در اولین روز کاری بعد از تحریم های جدید آمریکا و کانادا علیه ایران صحنه جدال نوسان گیران افزایشی با بازارساز بود.

جدال بزرگ در بازار دلار
بازارساز در هفته گذشته با بالا بردن سطح عرضه ارز به وضوح نشان داد که تمایلی ندارد، اجازه نوسان اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی را بدهد و از سوی دیگر افزایشی ها حاضر نیستند دلار از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان پایین برود.

قیمت دلار در اواخر هفته گذشته نه تنها کانال ۳۳ هزار تومان را از دست داد بلکه از مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان هم پایین رفت و به روی ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان ایستاد.

بازیگران ارزی در معاملات پشت خطی دیروز توانستند بار دیگر خود را به پشت خاکریز ۳۳ هزار تومان برسانند. قیمت دلار در معاملات نقدی امروز اندکی پایین تر از معاملات پشت خطی دیروز بود اما در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا ۱۵۰ تومان بالاتر بود. نرخ دلار در بازار آزاد امروز در محدوده ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

نرخ دلار در هرات
هرات امروز قیمت نقدی دلار را اعلام نکرد اما نرخ دلار فردایی تقریبا ۳۰۰ تومان بالاتر از معاملات نقدی روز پنجشنبه هفته گذشته بود.

ثبات نرخ حواله درهم در بازار
قیمت درهم نیز امروز نوسان محدوی را ثبت کرد و با ۸ هزار و ۹۸۰ تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار ۳۲ هزار و ۹۸۳ تومان بود که نسبت به قیمت نقدی بیش از ۲۰۰ تومان فاصله را نشان می دهد.

  قیمت دلار و یورو در بازار امروز ایران - ۲۲ اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان