• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • روبرتو فیرمینو، زوج جدید روبرت لواندوفسکی در بارسا

روبرتو فیرمینو، زوج جدید روبرت لواندوفسکی در بارسا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا در حال سبک و سنگین کردن شرایط است تا روبرتو فیرمینو را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

سایت «فوتبال اینساید ۲۴۷» مدعی شد مهاجم برزیلی به لیورپول اعلام کرده قصد تمدید قراردادش را ندارد و با پایان قرارداد خود از آنفیلد خواهد رفت. این در حالی است که از چند باشگاه بزرگ به عنوان مشتریان احتمالی فیرمینو نام برده می‌شود.

بارسا به گلزن احتیاج دارد و فعلا اولویت با ویتور روکه است، اما در را به روی جذب بازیکنان آزاد نبسته و ممکن است کاری را که قبلا با اوبامیانگ انجام داده، اکنون با فیرمینو بکند. مهاجم برزیلی چند سال پیش زیر ذره‌بین بارسا بود و باشگاه او را زیر نظر داشت و اگرچه اکنون گزینه اصلی باشگاه نیست، اما می‌تواند زوج مطلوب ژاوی برای بازی کنار لواندوفسکی باشد.

مهاجم ۳۱ ساله برزیلی اگرچه این فصل حتی یک بار هم در ترکیب ثابت لیورپول نبوده، اما ۹ گل در لیگ برتر زده تا توانایی‌های خود را به رخ بکشد. از رئال مادرید و اینتر به عنوان تیم‌های بزرگی که در پی این بازیکن هستند، یاد می‌شود، ضمن اینکه ممکن است او هم مثل رونالدو به عربستان برود.

رئال مادرید در پی یافتن جانشینی برای کریم بنزماست و اگر آنها به نتیجه برسند که فیرمینو گزینه مطلوب‌شان است، دوئل رئال و بارسا بر سر او دیدنی خواهد بود.

  اولین حضور دروازه بان تیم ملی ایران در فوتبال پرتغال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان