• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بالاترین دستمزد پیشنهادی در تاریخ باشگاه بایرن

بالاترین دستمزد پیشنهادی در تاریخ باشگاه بایرن

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سرنوشت هالند می‌توانست به جای سیتی در بایرن مونیخ باشد. این فوتبالیست نروژی تابستان گذشته به عنوان جانشین لواندوفسکی مورد توجه باشگاه مونیخی قرار گرفت، اما در نهایت پیشنهاد سیتیزن‌ها را پذیرفت و راهی لیگ برتر شد. طبق گزارش کیکر، مدیران بایرن حاضر بودند برای خرید هالند هر کاری انجام دهند؛ تا جایی که محدودیت دستمزد تاریخی باشگاه را نیز نادیده بگیرند و به او بالاترین دستمزد تاریخ را بپردازند. اقدامی که برای جذب هیچ ستاره دیگر دنیای فوتبال انجام نداده بودند.

در نهایت، پیشنهاد سیتی هالند را اغوا کرد و او به بایرن پاسخ منفی داد. برای بسیاری، استخدام هالند به معنای تزریق شور و اشتیاق بیشتر به آلیانز آرنا بود. هالند به دلیل تجربه بازی در بوندسلیگا و تعداد زیاد گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین گزینه برای بایرن بود؛ اما در عین حال به خاطر دستمزد بالا، خرید او ممکن بود باعث حواشی در رختکن نیز شود.

هالند که فصل درخشانی در لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی، پشت سر گذاشته، امشب تهدید بزرگ برای بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد خواهد بود. این بازیکن نروژی هرگز باواریایی‌ها را شکست نداده، اما این‌بار به نظر می‌رسد که او بیش از هر زمان دیگری به این کار نزدیک است.

  کیلیان امباپه و دستمزد ۶۳۰ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان