• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتخاب پدیده جوان لیورپول: لاروخا به جای صربستان

انتخاب پدیده جوان لیورپول: لاروخا به جای صربستان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دوشنبه شب لیورپول موفق شد در زمین استون ویلا ۱-۳ برنده شود و به رتبه ششم جدول لیگ برتر صعود کند. در دقیقه ۸۱ که لیورپول ۱-۲ پیش بود و تحت فشار شدید میزبان قرار داشت، استفان بایچتیچ، بازیکن ۱۸ ساله، توانست با زدن گل سوم خیال قرمزها از بابت پیروزی را راحت کند. تنها دو دقیقه از ورود بایچتیچ به زمین می گذشت که توانست گلزنی کند.

بایچتیچ با اصالتی صرب ولی متولد شهر ویگو اسپانیاست و برای تیم زیر ۱۸ ساله های اسپانیا نیز بازی کرده است. سردیان بایچتیچ، پدر استفان، زمانی بازیکن سلتاویگو بود و استفان نیز فوتبالش را از سال ۲۰۱۳ در همین باشگاه شروع کرد و از سال ۲۰۲۰ راهی لیورپول شد. او در فصل جاری در تمرینات تیم اول باشگاه حاضر بوده و حالا به تدریج در حال راه پیدا کردن به ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ است.

روز گذشته پدر استفان به مارکا گفت که پسرش به اسپانیا تعلق خاطر بیشتری دارد ولی حاضر نشد تضمین کند که او برای لاروخا بازی خواهد کرد و امروز آاس ادعا کرد که بایچتیچ در پاسخ به سوال فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که انتخابش تیم ملی اسپانیاست و خوشحال می شود اگر در فهرست لوییس دلافوئنته، مربی جدید اسپانیا، قرار بگیرد. آاس نوشته است که فدراسیون فوتبال صربستان در تلاش خود برای متقاعد کردن بایچتیچ کوتاه نمی آید اما به نظر می رسد رویای این پدیده جوان، بازی برای لاروخاست.

  تجربه تلخ ستاره سابق رئال مادرید از ۱۲ ماه حضورش در قطر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان