• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد به آندری لونین

تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد به آندری لونین

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی در فاصله دو روز پیش از شروع فصل جدید لالیگا باعث شد که لونین فرصت خوبی برای ارائه توانایی‌هایش داشته باشد.

با این حال، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که دروازه‌بان سرشناس‌تری را هم به خدمت بگیرند و به همین دلیل کپا آریسابالاگا را به‌صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفتند و در ابتدا فرصت بیشتری را هم در اختیار او قرار دادند.

این باعث ناراحتی لونین شد و شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از رئال در پایان فصل جاری به گوش می‌رسید اما شرایط با مصدومیت کپا و اشتباهات او در چند بازی تغییر کرد و این بازیکن اوکراینی بار دیگر به چارچوب دروازه رئال برگشت.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که عملکرد درخشان و قابل قبول او در چند هفته اخیر در ترکیب رئال مادرید باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر امضای قرارداد جدیدی با این بازیکن و حفظ او در سانتیاگو برنابئو باشند.

آنها معتقد هستند که لونین گزینه بسیار خوبی برای آینده رئال است اما هنوز مشخص نیست که تصمیم او برای ادامه حضور در رئال چیست چون احتمالا پس از بازگشت کورتوا باید بار دیگر به نیمکت برگردد و این در حالی است که او به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است.

  درخواست تعویق بازی والنسیا و لوانته به دلیل آتش‌سوزی در والنسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان