• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اوون هارگریوز: چلسی برای برطرف کردن ضعف خط حمله خود باید روملو لوکاکو را در تابستان برگرداند

اوون هارگریوز: چلسی برای برطرف کردن ضعف خط حمله خود باید روملو لوکاکو را در تابستان برگرداند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، چلسی با وجود هزینه بالا در نقل و انتقالات روزهای خوبی را تحت هدایت گراهام پاتر پشت سر نمی‌گذارد و ضعف در خط حمله این تیم مشهود است.

آبی‌ها در رده دهم قرار دارند، ۲۳ گل زده‌اند و ۲۳ گل نیز دریافت کرده‌اند. ژوائو فلیکس در انتقالات ژانویه به صورت قرضی از اتلتیکو به چلسی پیوست، ولی ضعف در خط حمله هنوز پابرجاست. پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم نوک چلسی، نیز در کمال تعجب جایی در فهرست لیگ قهرمانان چلسی پیدا نکرد و از او به ندرت نیز استفاده می‌شود.

اوون هارگریوز، هافبک سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، معتقد است روملو لوکاکو که از چلسی قرضی برای اینتر بازی می کند، تابستان باید برگردد: «۶۰۰ میلیون یورو هزینه در نقل و انتقالات شده، ولی چلسی یک مهاجم نوک قابل‌اعتماد هم ندارد. برای من این واقعا عجیب و غیرقابل‌درک است. به پاتر انتقاد می‌شود، ولی باید به او زمان داد. یک انتقاد درست به او این است که با این شرایط خط حمله چرا اوبامیانگ را از فهرست لیگ قهرمانان خط زد؟ روملو لوکاکو می‌توانست به چلسی بسیار کمک کند و او حالا در اینتر بهتر از ابتدای فصل شده و دیدیم که گل برتری تیمش را نیز به پورتو زد. چلسی باید هر طور شده او را راضی به برگشت در تابستان کند.»

 

  بازگشت جان تری، کاپیتان سابق و پرافتخار چلسی به عنوان مشاور کادر فنی آکادمی این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان