• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • نگرانی‌های کسب‌وکارهای کوچک بریتیش کلمبیا در آستانه انتخابات استانی

نگرانی‌های کسب‌وکارهای کوچک بریتیش کلمبیا در آستانه انتخابات استانی

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، با نزدیک شدن به انتخابات استانی بریتیش کلمبیا، کسب‌وکارهای کوچک در این منطقه آماده‌اند تا نگرانی‌های اصلی خود را با رهبران سیاسی در میان بگذارند.

انجمن مناطق بهبود کسب‌وکار بریتیش کلمبیا (BIABC) به طور فعال اعضای خود را مورد بررسی قرار داده تا مهم‌ترین مسائلی که نامزدهای انتخاباتی باید با آن‌ها مواجه شوند را شناسایی کند.

جف بری، رئیس BIABC، می‌گوید: “چند زمینه اصلی که مدام مطرح می‌شود شامل جرم و جنایت، مسائل بی‌نظمی خیابانی و هزینه‌های فزاینده‌ای است که دولت تحمیل می‌کند.”

بری تأکید کرد که هدف از این نظرسنجی ایجاد یک پرسشنامه جامع برای همه احزاب سیاسی و نامزدهای کلیدی است و به دنبال راه‌حل‌های سیاسی آن‌ها برای این مسائل مهم است. وی افزود: “بعد از انتخابات، دولتی تشکیل خواهد شد و ما تعهدات مشخصی خواهیم داشت که می‌توانیم پیگیری کنیم و از انجام آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.”

بری افزایش سطح خستگی بین صاحبان مشاغل نسبت به مسائل “مداوم” را تأیید کرد و گفت: “این مسائل شش ماهه یا دوساله نیستند. در برخی موارد، آن‌ها برای سال‌ها ادامه داشته‌اند.”

بری به خبرنگاران گفت که برخی از مالکان با تصمیم‌گیری درباره ادامه کسب‌وکار خود دست و پنجه نرم می‌کنند و به “استرس و نگرانی برای ایمنی” به عنوان عوامل کلیدی اشاره کرد که آن‌ها را وادار به پرسش از خود می‌کند: “آیا ارزشش را دارد؟”

بری افزود: “این بسیار نگران‌کننده است زیرا هر کسی که در یک شهر یا شهرک زندگی می‌کند می‌داند که این مشاغل مستقل به نوعی ضربان قلب جامعه هستند. اگر ضربان قلب شروع به محو شدن کند، باید برای همه نگران‌کننده باشد.”

  مرخصی بیشتر از ۱۲ ماه بعد از زایمان، در کانادا می‌تواند تأیید وام مسکن را دشوارتر کند

انتخابات استانی برای ۱۹ اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان