• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • زنی که در اثر برخورد توپ هاکی به سرش در لنگفورد مجروح شد، غرامت کامل را دریافت می‌کند!

زنی که در اثر برخورد توپ هاکی به سرش در لنگفورد مجروح شد، غرامت کامل را دریافت می‌کند!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، دادگاه تجدید نظر بریتیش کلمبیا رای داد که زنی که در سال ۲۰۱۴ در لنگفورد هنگام تماشای بازی هاکی روی یخ با توپ پلاستیکی به سرش ضربه خورد و بیش از ۱ میلیون دلار غرامت دریافت کرده است، می‌تواند کل مبلغ را نگه دارد.

شری لین متیوز در ماه می ۲۰۱۴ در حال تماشای بازی پسرش در سالن هاکی عقاب‌کوه لنگفورد بود که توپی از شکاف تور ایمنی عبور کرد و به بالای چشم راست او برخورد کرد.

متعاقب این حادثه، متیوز دچار جراحات جسمی و روحی شد، از جمله شکستگی بینی، سردردهای شدید، مشکلات بینایی و تنفسی، مشکلات شناختی و افسردگی.

او در سال ۲۰۲۳ از شهر لنگفورد، شرکت هاکی پرفورمنس پلاس، گرگ اسمیت و تیم هاکی روی یخ عقاب‌کوه شکایت کرد و در نهایت هیئت منصفه ۸۰۴۰۰۰ دلار برای از دست دادن توانایی کسب درآمد گذشته، ۱۱۰۰۰ دلار برای از دست دادن توانایی کسب درآمد آینده، ۶۰۰۰۰ دلار برای هزینه مراقبت‌های آینده و ۱۷۵۰۰۰ دلار برای خسارت غیرمالی به او اعطا کرد.

متهمان به این حکم اعتراض کردند و مدعی شدند که جراحات متیوز به شدتی که توسط هیئت منصفه تعیین شده بود، نبوده است.

با این حال، دادگاه تجدید نظر بریتیش کلمبیا با رد استدلال متهمان، حکم اولیه را تایید کرد.

قاضی کارن هورسمن در این خصوص گفت: “شواهد نشان می‌دهد که جراحات خانم متیوز زندگی او را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار داده است و او شایسته دریافت غرامت کامل است.”

این حکم به عنوان یک پیروزی برای متیوز و سایر قربانیان آسیب‌های تصادفی در نظر گرفته می‌شود و نشان می‌دهد که دادگاه‌ها در جبران خسارات وارده به قربانیان جدی هستند.

  باتری‌های فرسوده خودروهای برقی، ناجی شبکه برق کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان