انبار بزرگ بانک غذای “Second Harvest of Silicon Valley” تعطیل می شود

پیام جوان: بانک غذای “Second Harvest of Silicon Valley” در حال تعطیلی بزرگترین انبار نگهداری خود است که ضربه بزرگی به این سازمان در شرایطی وارد می کند که با نیاز فزاینده ای برای تامین غذا روبرو است.

این سازمان روز پنجشنبه اعلام کرد که به دلیل افزایش قریب الوقوع اجاره، مجبور به تخلیه انبار ۹۰,۰۰۰ فوت مربعی خود در خیابان برنان در سن حوزه خواهد شد.

لسلی باچو، مدیرعامل Second Harvest of Silicon Valley گفت: “ما هر هفته بیش از ۸۵ تریلی تریلر مواد غذایی دریافت می کنیم. تمام این غذاها در انبارهای ما مدیریت می شوند و به جامعه بازگردانده می شوند. متاسفانه، این بزرگترین تاسیساتی است که ما تعطیل می کنیم، بنابراین باید راهی پیدا کنیم تا بتوانیم این کار را در مکان های دیگر انجام دهیم.”

تعطیلی این انبار، ذخیره و توزیع غذا را در زمانی که هم اکنون یک نفر از هر شش نفر در این منطقه برای دریافت کمک به بانک غذا وابسته هستند، از نظر لجستیکی دشوارتر خواهد کرد.

این مجموعه به ۵۰۰,۰۰۰ نفر در شهرستان های سانتا کلارا و سن ماتئو خدمات رسانی می کند. این سازمان در حال حاضر به دنبال مکان های جایگزین برای ذخیره و توزیع غذا است و از مردم خواسته است تا در صورت امکان با اهدای غذا یا پول به آنها کمک کنند.

  طبق یک لایحه جدید، مدارس کالیفرنیا باید برنامه‌های آزمایش کووید-19 خود را ارائه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان