دستگیری مظنونان تجاوز جنسی در چندین ایالت توسط پلیس سن حوزه

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، اداره پلیس سن حوزه در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که طی یک عملیات بازرسی سه‌ماهه در اوایل سال جاری، ۴۶ مظنون به تجاوز جنسی را دستگیر کرده است.

به گفته پلیس، این تجاوزها بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴ رخ داده‌اند. پلیس افزود که ممکن است در ارتباط با این جرایم، قربانیان زیادی وجود داشته باشند.

این عملیات به رهبری واحد تحقیقات تجاوزات جنسی (SAIU) از ۱ فوریه تا ۳۰ آپریل انجام شد. پلیس اعلام کرد که افسران گشت و واحد جرایم خیابانی SJPD در این دستگیری‌ها به کارآگاهان SAIU کمک کردند.

بیشتر مظنونان ساکن سن حوزه هستند، اما برخی اقامتگاه‌هایی در سانفرانسیسکو، سانتا کلارا، سانی ویل، سان لیاندرو، سانتا روزا و هالیستر ذکر کرده‌اند. به گفته پلیس، سه نفر از مظنونان نیز در خارج از ایالت، در وایومینگ، لوئیزیانا و نیومکزیکو دستگیر شده‌اند.

پل جوزف، سرپرست پلیس، اظهار داشت: «کارآگاهان SAIU ما کار فوق‌العاده‌ای در پاسخگویی به این مجرمان انجام می‌دهند و به بازماندگان این امکان را می‌دهند که روند بهبودی خود را آغاز کرده و آرامش خاطر داشته باشند.»

هر کسی که اطلاعاتی درباره این موارد دارد، باید با واحد تحقیقات تجاوزات جنسی اداره پلیس سن حوزه به شماره ۴۱۰۲۲۷۷۴۰۸ تماس بگیرد.

  پلیس سن حوزه، مردی را به اتهام حمله با چوب بیسبال به یک فروشنده خیابانی، دستگیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان