خانواده قربانی خشونت پلیس Antioch ۷.۵ میلیون دلار غرامت دریافت می‌کنند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، خانواده آنجلو کویینتو، مردی که در سال ۲۰۲۰ پس از بازداشت توسط پلیس Antioch جان خود را از دست داد، روز سه شنبه با شهر به توافق مالی ۷.۵ میلیون دلاری رسیدند.

کویینتو، یک کهنه سرباز فیلیپینی-آمریکایی ۳۰ ساله، در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ هنگام حضور پلیس Antioch در خانه‌اش به دلیل یک درگیری خانوادگی، دچار بحران روحی بود. ماموران در حین مهار او، روی گردنش زانو زدند و کویینتو بر اثر خفگی جان باخت.

خانواده کویینتو در پی این اتفاق، از شهر Antioch به دلیل نقض حقوق بشر شکایت کردند. در نهایت، شورای شهر Antioch در جلسه غیرعلنی روز سه شنبه شب به پرداخت غرامت ۷.۵ میلیون دلاری به این خانواده رای داد.

بن نایزنبوم، وکیل خانواده کویینتو، ضمن ابراز تاسف از مرگ تراژیک موکلش، از این توافق به عنوان گامی در جهت بهبود رابطه بین جامعه و پلیس Antioch استقبال کرد.

خانواده کویینتو در طول این پرونده، نقش مهمی در اصلاح قوانین و رویه‌های پلیس Antioch ایفا کردند. آنها در تجهیز نیروهای پلیس به دوربین‌های همراه بر بدن، ایجاد یک تیم بحران سلامت روان و واحد سیار، تشکیل کمیسیون بررسی پلیس و همچنین تصویب قانون ایالتی که استفاده از عنوان “سندرم هذیان تحریکی” برای توجیه خشونت پلیس را غیرقانونی می‌کند، نقش داشتند.

خانواده کویینتو به همراه وکیل خود و شهردار Antioch، لامار تورپ-هرناندز، در روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به تشریح جزئیات این پرونده و توافق خواهند پرداخت.

  اختلال گسترده تکنولوژی، دنیای تجارت بی اریا را فلج کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان