• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کنفرانس امنیت سایبری RSAC رونق و شور و هیجان را به سانفرانسیسکو بازگرداند

کنفرانس امنیت سایبری RSAC رونق و شور و هیجان را به سانفرانسیسکو بازگرداند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سانفرانسیسکو در روز پنجشنبه شاهد حضور پرشور ۴۰ هزار بازدیدکننده در مرکز همایش‌های Moscone برای شرکت در کنفرانس امنیت سایبری RSAC بود. این رویداد، شور و هیجانی وصف‌نشدنی را به شهر بازگرداند و رونقی دوباره به رستوران‌ها و هتل‌های منطقه بخشید.

موسیقی گرمسیری در هوای بهاری، نوای خوشایندی در گوش حاضران بود. شرکت‌کنندگان در این کنفرانس از سراسر جهان آمده بودند تا در مورد آخرین دستاوردها و چالش‌های امنیت سایبری بحث و گفتگو کنند.

چارلی گرت، رئیس دفتر عملیات فناوری اطلاعات در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالت کارولینای جنوبی، از تجربه خود در سانفرانسیسکو بسیار راضی بود. او گفت: «اینجا را دوست دارم. اگر هزینه‌ها و همه چیز تا این حد گران نبود، می‌خواستم به اینجا نقل مکان کنم. غذا عالی است، محیط عالی است، همه چیز فوق‌العاده است. من اینجا اوقات خوشی را سپری کرده‌ام.»

رستوران‌های منطقه که در زمان برگزاری اجلاس همکاری اقتصادی آسیا-پاسیفیک با رکود مواجه شده بودند، در این کنفرانس شاهد رونق چشمگیری بودند. رستوران The Grove در نزدیکی مرکز همایش، در زمان ناهار پر از مشتری بود و دیوید کوهن، صاحب این رستوران، از این موضوع بسیار خوشحال بود. او گفت: «خوشحال می‌شوم که مرکز همایش‌های Moscone به عنوان یک مرکز همایش برتر، ۳۰۰ روز در سال، پر کار باشد.»

کوهن همچنین گفت که شرکت‌کنندگان در کنفرانس به او گفته‌اند که از اوقات خود در سانفرانسیسکو لذت می‌برند. آنها از زیبایی شهر، غذاهای لذیذ و مردمی که با آنها ملاقات کرده‌اند، تعریف و تمجید می‌کردند.

انجمن گردشگری سانفرانسیسکو تخمین می‌زند که کنفرانس RSAC با جذب ۴۰ هزار بازدیدکننده و تزریق ۶۲ میلیون دلار به اقتصاد شهر، دومین کنفرانس بزرگ سالانه بعد از Dreamforce است.

  زندانی فراری شهرستان کالاوراس دستگیر شد

کاساندرا کاستیلو از انجمن گردشگری سانفرانسیسکو گفت: «یکی از مهمترین کارهایی که می‌توانیم برای سانفرانسیسکو انجام دهیم، پر کردن مرکز همایش‌های ما، برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها در سانفرانسیسکو است. این افراد در اقامتگاه‌های ما اقامت می‌کنند، در رستوران‌های ما غذا می‌خورند و واقعاً کل اقتصاد سانفرانسیسکو را تحریک می‌کنند.»

چارلی گرت نیز از علاقه خود برای بازگشت به سانفرانسیسکو در سال آینده خبر داد. او گفت: «همین حالا در حال رزرو کردن تاریخ برای کنفرانس سال آینده هستم.»

این کنفرانس همچنین باعث رونق هتل‌های منطقه شد. هتل‌های منطقه یا پر شده بودند یا تقریباً پر بودند و شورای هتل‌های سانفرانسیسکو برای اسکان مسافران ورودی، همه کارکنان در دسترس را به هتل‌ها فراخوانده بود.

کنفرانس RSAC بار دیگر نشان داد که سانفرانسیسکو مقصدی ایده‌آل برای برگزاری رویدادهای بزرگ و بین‌المللی است. این کنفرانس نه تنها فرصتی برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه امنیت سایبری بود، بلکه رونق و شور و هیجانی وصف‌نشدنی را به شهر بازگرداند و به نفع اقتصاد محلی تمام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان