هزینه‌های گردشگری در کالیفرنیا به رکورد جدیدی پس از همه‌گیری رسید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، طبق گزارش جدیدی، گردشگران در سال ۲۰۲۳ مبلغ ۱۵۰ میلیارد دلار برای بازدید از ایالت کالیفرنیا هزینه کرده‌اند که این رقم رکوردی پس از همه‌گیری محسوب می‌شود. این افزایش ۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد، زمانی که رکورد قبلی ۱۴۴ میلیارد دلار بود.

بخش عمده‌ای از این افزایش به دلیل تورم است. قیمت‌ها در سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که هزینه‌های سفر در کالیفرنیا ۱۴ درصد بیشتر از سطح قبل از همه‌گیری در سال ۲۰۱۹ است.

تاثیر بر مناطق مختلف:

با این حال، این افزایش در همه جا یکسان نبوده است. در حالی که هزینه‌ها در سراسر ایالت افزایش یافته است، بی اریا شاهد کاهش جزئی بوده است. گردشگران در سال ۲۰۲۳، ۳۷٫۷ میلیارد دلار در این منطقه هزینه کرده‌اند که ۳ میلیارد دلار کمتر از سال ۲۰۱۹ است.

با وجود این کاهش در بی اریا، ۹۸ درصد از مشاغل صنعت گردشگری کالیفرنیا که در طول همه‌گیری از بین رفته بودند، اکنون احیا شده‌اند. این نشان‌دهنده بهبود قابل توجهی در صنعت گردشگری این ایالت از سال ۲۰۲۰ است.

فرماندار گاوین نیوسام این ارقام را نشانه‌ای مثبت می‌داند و در ویدئویی که در آخر هفته منتشر شد، از “عظمت” بی اریا و “اعداد رکوردشکنی گردشگری” کالیفرنیا تمجید کرد.

  برخورد یک خودرو با عابر پیاده در سن حوزه، یک کشته برجای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان