• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • بازگشت باشکوه شیرهای دریایی به اسکله ۳۹ سان‌فرانسیسکو، رونق گردشگری را پس از همه‌گیری احیا می‌کند

بازگشت باشکوه شیرهای دریایی به اسکله ۳۹ سان‌فرانسیسکو، رونق گردشگری را پس از همه‌گیری احیا می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، طبیعت مادر بار دیگر شگفتی خود را به نمایش گذاشت. این بار، نوبت شیرهای دریایی اسکله ۳۹ سان‌فرانسیسکو است که با بازگشت باشکوه خود، جانی دوباره به این جاذبه‌ی توریستی محبوب پس از دوران سخت همه‌گیری ببخشند.

حضور انبوه این موجودات خزدار که نسل سومی از شیرهای دریایی حاضر در این اسکله به حساب می‌آیند، منظره‌ای دیدنی خلق کرده و سیل گردشگران را به سمت خود روانه کرده است.

کارشناسان معتقدند فراوانی غذای مورد علاقه‌ی شیرهای دریایی، یعنی ماهی کولی، دلیل اصلی حضور پرشور آن‌ها در این منطقه است.

در حال حاضر، حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ شیر دریایی در اسکله ۳۹ حضور دارند که این تعداد نویدبخش رونق اقتصادی برای صاحبان مغازه‌ها و رستوران‌های این منطقه است.

بازگشت شیرهای دریایی به اسکله ۳۹، یادآور حضور آن‌ها پس از زمین‌لرزه‌ی لومپریتا در سال ۱۹۸۹ است. در آن زمان، این موجودات دوست‌داشتنی با جلب توجه گردشگران، به نجات منطقه‌ی اسکله‌ی ماهیگیر از رکود پس از زلزله کمک شایانی کردند.

حضور شیرهای دریایی در اسکله ۳۹، فرصتی عالی برای آشنایی با این موجودات شگفت‌انگیز و همچنین تأمل در اهمیت حفظ تنوع زیستی و احترام به طبیعت است.

همانطور که پم دیویس، یکی از بازدیدکنندگان اسکله، می‌گوید: «عاشقش هستم. فکر می‌کنم خیلی مهم است که کمی بیشتر نسبت به طبیعتی که در اطرافمان است آگاه شویم… مردم باید درک کنند که ما فقط یک بخش از این جمعیت متنوع هستیم.»

بازدیدکنندگان باید توجه داشته باشند که شیرهای دریایی تحت حمایت قانون فدرال حفاظت از پستانداران دریایی هستند و لمس کردن، تغذیه کردن یا آزار و اذیت آن‌ها ممنوع است.

  پیشنهاد AT&T برای قطع خطوط ثابت در کالیفرنیا با مخالفت روبرو شد

این فرصت طلایی برای لذت بردن از تماشای شیرهای دریایی در اسکله ۳۹ تا اواخر فصل تولیدمثل، زمانی که بسیاری از آن‌ها به سمت جنوب به جزایر کانال شنا می‌کنند، باقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان