سانفرانسیسکو در حال ایجاد اولین منطقه تفریحی خود در مرکز شهر است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شهردار لندن برید در تلاش است تا با ایجاد یک منطقه تفریحی جدید در قلب منطقه مالی، جان تازه‌ای به این منطقه ببخشد.

برید طرحی را برای تبدیل بخشی از خیابان فرانت بین خیابان‌های ساکرامنتو و کالیفرنیا به اولین منطقه تفریحی شهر ارائه کرده است.

او می‌گوید: “ما می‌خواهیم لبخندی مملو از شادی را روی چهره‌های سانفرانسیسکایی‌ها و افرادی که در اینجا زندگی و کار می‌کنند، نشان دهیم.”

این منطقه به بارها و رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا در رویدادهای بیرون از خانه الکل بفروشند.

شهردار برید می‌گوید که این طرح بخشی از برنامه او برای احیای مرکز شهر است.

او می‌گوید: “برنامه ۳۰ در ۳۰ من این است که تا سال ۲۰۳۰ ۳۰۰۰۰ ساکن و دانش آموز را به مرکز شهر بیاورم و کمی هیجان ساکنان، مشاغل و رستوران ها را جلب کنم، اما سرگرمی باید بخشی از این ترکیب باشد و چه چیزی سرگرم کننده تر از ایجاد یک منطقه سرگرمی است.”

سناتور اسکات وینر، نویسنده قانونی است که به سانفرانسیسکو اجازه می‌دهد این منطقه تفریحی را ایجاد کند.

برخی از ساکنان از این طرح استقبال می‌کنند.

شارون چن می‌گوید: “شهر آرام شده است، بسیاری از مردم به جنوب مهاجرت می‌کنند، بنابراین اگر این چیزی است که نسل جوان را حفظ کند و آن را به مکانی سرگرم کننده تبدیل کند، ایده خوبی خواهد بود.”

در حال حاضر، سانفرانسیسکو تنها شهر کالیفرنیا است که می‌تواند میزبان یک منطقه تفریحی باشد. اما وینر در حال کار بر روی قوانینی است که به سایر شهرها نیز اجازه دهد همین کار را انجام دهند.

  زنی 77 ساله در هجدهمین قتل سن حوزه در سال جاری، دستگیر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان