Bay Bridge پس از تاریکی ۵ ساله، دوباره می‌درخشد!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، Bay Bridge، یکی از نمادهای مشهور شهر، پس از تاریکی ۵ ساله، در سال ۲۰۲۵ دوباره نورانی خواهد شد. این خبر خوشحال‌کننده پس از جمع‌آوری ۱۱ میلیون دلار توسط سازمان غیرانتفاعی Illuminate، به منظور احیای پروژه هنری “The Bay Lights 360” اعلام شد.

بازسازی این تأسیسات هنری عمومی، شامل روشنایی هر دو طرف دهانه غربی پل با بیش از دو برابر تعداد چراغ‌های LED نسخه اصلی خواهد بود. این امر باعث می‌شود تا چراغ‌ها از تمام زوایای پل، از جمله جزیره Treasure، جزیره Yerba Buena، اوکلند، برکلی و Emeryville قابل مشاهده باشند.

پروژه Bay Lights که در ابتدا برای جشن ۷۵مین سالگرد افتتاح پل و ۱۵۰مین سالگرد تأسیس بندر سانفرانسیسکو طراحی شده بود، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ به عنوان یک تأسیسات دو ساله اجرا شد. اما پس از استقبال گسترده و حمایت گروه‌های هنری محلی، به مدت یک دهه تمدید گردید. در سال ۲۰۲۳، به دلیل فرسودگی سریع لامپ‌ها و دشواری تعویض آنها، این پروژه ناچارا تاریک شد.

نسخه جدید Bay Lights 360، شامل ۵۰,۰۰۰ لامپ سفارشی (دو برابر نسخه قبلی) و یک نمایشگر جدید برای رانندگانی است که وارد سانفرانسیسکو می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود که چراغ‌ها در ۱۰ ماه آینده روشن شوند.

بن دیویس، مدیرعامل Illuminate، در بیانیه‌ای گفت: “ما از خیرخواهان بی اریا، چه بزرگ و چه کوچک، که به این تلاش مهم پیوستند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم. از زمانی که در مارچ گذشته چراغ‌ها را خاموش کردیم، در سانفرانسیسکو حفره‌ای وجود داشت. ما از اعلام بازگشت آنها و روشنایی دوباره این نماد دوست‌داشتنی شهرمان بسیار هیجان‌زده هستیم.”

  ویدئوی پرتاب آب دهان یک زن به صورت کارمند یک رستوران در سن حوزه

جمع‌آوری ۱۰ میلیون دلار از طریق کمک‌های خیرخواهانه خصوصی و ۵۰۰ هزار دلار دیگر از طریق کمپین جمع‌سپاری، نشان‌دهنده تعهد عمیق جامعه به احیای این پروژه هنری است.

بازگشت Bay Lights 360، نویدبخش شادابی و الهام‌بخشی دوباره به شهر سانفرانسیسکو و ساکنان و بازدیدکنندگان آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان