• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خبر خوش برای طرفداران کاستکو در Fresno! بزرگترین انبار کاستکو در جهان در حال ساخت است!

خبر خوش برای طرفداران کاستکو در Fresno! بزرگترین انبار کاستکو در جهان در حال ساخت است!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، خبر عالی برای طرفداران کاستکو در فرزنو! سرانجام با ساخت یکی از بزرگترین انبارهای کاستکو در جهان در این شهر موافقت شد.

این انبار جدید، انبار فعلی کاستکو در غرب فرزنو را که اجاره آن سال آینده به پایان می‌رسد، جایگزین خواهد کرد. شورای شهر فرزنو پس از هفته‌ها بحث و بررسی در مورد مسائل مربوط به ترافیک و الزامات پارکینگ، چراغ سبز را به این پروژه نشان داد.

انبار فعلی کاستکو در خیابان وست شاو از سال ۱۹۸۵ در حال فعالیت است. اما با توجه به رشد تقاضا، ساخت یک انبار بزرگتر ضروری شده بود.

سازندگان کاستکو طرحی برای ساخت یک انبار ۲۱۹,۰۰۰ فوت مربعی در چهار مایلی دورتر از انبار فعلی ارائه کرده‌اند. این انبار جدید شامل یک پمپ بنزین ۳۲ تایی، یک کارواش و یک سرویس اختصاصی تحویل غذا خواهد بود.

این انبار در یک زمین خالی در تقاطع جاده نورث ریورساید و خیابان وست هرندون احداث خواهد شد.

در ابتدا، قرار بود این انبار با مساحت بیش از ۲۴۰,۰۰۰ فوت مربع، بزرگترین فروشگاه کاستکو در جهان باشد. اما به دلیل نگرانی‌های مردم، سازندگان مجبور به کاهش ابعاد آن شدند.

در حال حاضر، شعبه سالت لیک سیتی با ۲۳۵,۰۰۰ فوت مربع، بزرگترین فروشگاه کاستکو در جهان است. میانگین اندازه یک فروشگاه کاستکو در ایالات متحده ۱۴۶,۰۰۰ فوت مربع است، بنابراین شعبه جدید فرزنو تقریباً ۵۰% بزرگتر خواهد بود.

انتظار می‌رود این انبار جدید ۳۷ شغل تمام وقت ایجاد کند و ۱۳ میلیون دلار درآمد مالیاتی برای شهرستان فرزنو به ارمغان بیاورد.

ساخت این انبار جدید در پاییز آغاز خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۲۵ به اتمام خواهد رسید.

  آیا بی اریا سرانجام شاهد بارش بیشتری خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان