دانش آموز دبیرستان دیر ولی Antioch از اوردوز فنتانیل جان سالم به در برد!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، دانش آموزی در دبیرستان دیر ولی در Antioch روز سه شنبه پس از اوردوز فنتانیل، با داروی Narcan احیا شد و از مرگ نجات یافت.

این حادثه حدود ساعت ۱۲:۱۰ ظهر رخ داد. هویت این دانش آموز فاش نشده است.

به گفته مقامات مدرسه، دانش آموز که تحت تاثیر فنتانیل بود، پس از تزریق Narcan توسط پرستار مدرسه، “به سرعت احیا شد.”

دانش آموز مذکور پس از بهبودی، روز چهارشنبه به مدرسه بازگشت.

آمادگی به موقع نجات جان دانش آموز

ناحیه آموزشی یکپارچه Antioch در ابتدای سال تحصیلی، مدیران و کارکنان را در مورد نحوه استفاده از Narcan آموزش داده و داروی Narcan را در تمام مدارس خود توزیع کرده بود.

لیندسی لوپز ویزلی، مدیر خدمات آموزشی و پشتیبانی دبیرستان در ناحیه آموزشی یکپارچه Antioch، گفت: “ما در ابتدای سال تحصیلی برای آموزش مدیران و سایر کارکنان مدارس در مورد تجویز Narcan اقداماتی انجام دادیم.”

ورونیکا مک‌لنن، مدیر دبیرستان دیر ولی، با اشاره به اهمیت گفتگوی والدین با فرزندان در مورد خطرات مواد مخدر، گفت: “ما سپاسگزاریم که آموزش و آمادگی ما توانست این دانش‌آموز را ایمن نگه دارد. لطفاً لحظه‌ای وقت بگذارید و با دانش‌آموز خود در مورد مصرف مواد مخدر گفتگو کنید.”

ناحیه آموزشی یکپارچه Antioch در مجموع ۱۴۴ واحد Narcan را برای مدارس خود سفارش داده است.

هشدار در مورد خطرات فنتانیل

این حادثه بار دیگر زنگ خطری برای افزایش خطرات فنتانیل، یک داروی مسکن مصنوعی بسیار اعتیاد آور و قوی، به صدا در آورد. فنتانیل می تواند تا ۵۰ برابر قوی تر از هروئین باشد و حتی در مقادیر کم نیز می تواند کشنده باشد.

  مرد ماهیگیری که در روز کریسمس مفقود شده بود پیدا شد

اگر شما یا کسی که می شناسید با سوء مصرف مواد مخدر دست و پنجه نرم می کنید، لطفاً برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید. منابع زیادی برای کمک به افراد در مسیر بهبودی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان