• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خشونت خانگی در سانتا کلارا ۱۴۲ درصد افزایش یافته است، اما بودجه ها در حال کاهش هستند!

خشونت خانگی در سانتا کلارا ۱۴۲ درصد افزایش یافته است، اما بودجه ها در حال کاهش هستند!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، تعداد پرونده های خشونت خانگی در سانتا کلارا در پنج سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است، اما در همین حال، بودجه هایی که برای حمایت از قربانیان و پیگرد قانونی عاملان خشونت خانگی در نظر گرفته شده است، در حال کاهش است.

طبق گفته مقامات، این افزایش نگران کننده، خدمات حیاتی را تحت فشار قرار داده و در آستانه ایجاد یک بحران برای بازماندگان خشونت خانگی است.

افزایش شدید پرونده ها

دادستان ناحیه سانتا کلارا اعلام کرد که تعداد پرونده های خشونت خانگی از سال ۲۰۱۹ تاکنون ۱۴۲ درصد افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر به ازای هر دادستان، ۱۸۴ پرونده وجود دارد.

این افزایش با شروع همه گیری COVID-19 همزمان بود.

بودجه ها در حال کاهش

با وجود افزایش تقاضا برای خدمات، بودجه های مربوط به خشونت خانگی در حال کاهش است. دفتر دادستانی با کسری ۶ میلیون دلاری روبرو است و ممکن است مجبور به حذف برخی از موقعیت های شغلی کلیدی شود.

پناهگاه های محلی نیز تحت فشار هستند. “راه حل های همسایه برای خشونت خانگی” که یکی از این پناهگاه ها است، شاهد افزایش ۳۳ درصدی تعداد مراجعان در پنج سال گذشته بوده و با کاهش بودجه فدرال نیز مواجه است.

پیامدهای ناگوار

کاهش بودجه و افزایش پرونده ها، خدمات حیاتی را در آستانه فروپاشی قرار داده است. پناهگاه ها پر هستند، زمان انتظار برای دریافت کمک طولانی شده است و بسیاری از قربانیان ممکن است به طور کامل از حمایت مورد نیاز خود محروم شوند.

کولساریا هندرسون، مدیر اجرایی “راه حل های همسایه” گفت: “ما در آستانه وضعیتی قرار داریم که در آن ممکن است بازماندگان به ما مراجعه کنند و درخواست کمک کنند، و ما مجبور شویم به آنها “نه” بگوییم.”

  اولین مرگ یک فرد زیر 18 سال به دلیل ابتلا به کووید 19 در Placer County

نیاز به اقدام فوری

مقامات و طرفداران حقوق قربانیان خشونت خانگی خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به این بحران هستند. آنها خواهان افزایش بودجه برای خدمات خشونت خانگی، استخدام کارکنان بیشتر و ارائه منابع بیشتر به قربانیان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان